مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل همگانی شهر زرند منصوب شد

طی حکمی از سوی شهردار زرند، “احمد قائم پناه” به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی این شهر منصوب شد.

طی حکمی از سوی شهردار زرند، “احمد قائم پناه” به عنوان مدیرعامل سازمان حمل و نقل همگانی این شهر منصوب شد.

 

shahrdarizarand

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند اظهار کرد: تغییر و تحول در فعالیت های شهرداری همواره به این منزله نمی باشد که فردی توانائی انجام کاری نداشته و ندارد زیرا به این منظور است که بارش افکار جدیدی به آن مجموعه وارد شود تا بتواند فعالیت های موثر و بهتری برای شهروندان به سرانجام برسد.

 

شهردار زرند به اقدامات مهندس عربپور در دوران تصدی مدیر عاملی سازمان حمل و نقل اشاره کرد و گفت: حوزه حمل و نقل همگانی حوزه ای سنگین می باشد که به نوعی ارتباط مستقیم با شهروندان و فعالیت های روزانه آنها دارد.

 

وی گفت: در بدو ورود به شهرداری سه اصل مهم صرفه جوئی در هزینه ها، افزایش درآمد و صدور خدمات فنی و مهندسی را مد نظر داشته ایم که خوشبختانه با درایت و ارائه برنامه های خوب توانسته ایم این امر را به تحقق برسانیم.

 

محمدی با اعلام اینکه در مدت ۷ماه گذشته شهرداری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال صرفه جوئی داشته است گفت: قطع دست پیمانکاران از مجموعه شهرداری و انجام کلیه فعالیت های فنی و مهندسی در شهرداری توانسته است در این زمینه کمک های موثری را به شهر و شهرداری نماید.

 

شهردار زرند افزود: ساماندهی آژانس ها و تاکسی بیسیم، نهادینه کردن استفاده از تاکسی درون شهری، ساماندهی نیروهای سازمان، اصلاح ناوگان حمل و نقل درون شهری از جمله اتوبوس ها و مینی بوس ها از مهمترین مواردی است که باید در این زمینه بیشتر بر آن دقت نظر شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلات حمل و نقل قابل تامل است، گفت: از مدیر عامل جدید انتظار دارم با مدیریت جهادی در صدد رفع مشکلات این ناوگان تلاش کند.

 

ایشان گفت: شهرداری آمادگی دارد تا هر گونه همکاری با ادارات شهرستان داشته باشد ولی استفاده از هر سیستم های موتوری و خدماتی شهرداری دیگر رایگان نخواهد بود و باید از این خدمات با ۵۰درصد تخفیف استفاده شود.

 

محمدی ضمن تقدیر از حمایت ها و دلسوزی های اعضا شورای شهر گفت: تعامل و همکاری خوب شورای شهر و شهرداری و همدلی این عزیزان با شهرداری توانسته است رویکرد دیگری را برای شهرداری رقم بزند که به طبع نتیجه این همدلی و همکاری به شهر و شهروندان بازخواهد گشت.

 

“عباس ایرانمنش” رئیس شورای شهر زرند نیز در ادامه ضمن قدردانی از فعالیت های شهرداری در طول چند ماه گذشته، گفت: شخصیت مجموعه شهرداری باید در شهر بهتر و بیشتر شود و همه باید در راین راستا با شهردار همراه و همگام شویم.

 

رئیس شورای شهر زرند گفت: عزت امروز نیروهای شهرداری به مجموعه شهر بازخواهد گشت و همه مدیران ومسئولین سعی دارند این عزت در مجموعه شهرداری بیش از بیش شود.

 

وی به خواست های اعضاء شورا از شهردار اشاره کرد و گفت: ساماندهی نیروهای شهرداری، انجام فعالیتهای فنی و عمرانی و ساماندهی وضعیت مالی شهرداری را سه درخواست اعضاء شورای شهر از شهردار می باشد که خوشحالیم در همین مدت کم نیز این امر در شرف تحقق می باشد.

 

ایرانمنش خطاب به مسئولین و مدیران شهرداری گفت: از فرصت بدست آمده برای خدمت به شهروندان کمال استفاده را ببرند تا در فردا شرمنده شهروندان و مردم نباشند.

 

در این مراسم از خدمات محمد جواد عرب پور تقدیر و طی حکمی احمد قائم پناه به عنوان مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل همگانی شهر زرند منصوب شد.

 

انتهای پیام/