مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدای فرهنگی زرند برگزار شد

مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدای فرهنگی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در اردوگاه فرهنگی و تفریحی المهدی زرند برگزار شد.

مراسم تجلیل از خانواده های معزز شهدای فرهنگی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، فرماندار زرند، شهردار، مدیر آموزش و پرورش و کادر اداری آموزش و پرورش زرند در اردوگاه فرهنگی و تفریحی المهدی زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، “محمد محسن بیگی” مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا با اهدای خون خود حیات را به ما ازرانی داشتند و مسیر انقلاب را بیمه کردند.

 

وی از شهدا به عنوان یاران آسمانی یادکرد و شهدای فرهنگی را جزء شهدای شاخص معرفی نمود و با اشاره به نقش شهدا در توسعه فرهنگی کشور خاطرنشان کرد: هیج توسعه ای در کشور بدون توسعه آموزش و پرورش و اقتدا به شهدا امکان پذیر نیست.

 

محسن بیگی از معلم به عنوان پدر سببی همه اقشار جامعه نام برد و گفت: همان طور که احترام والدین در دین اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است اهمیت احترام معلم نیز کمتر از احترام به والدین نیست زیرا معلم نقش اساسی در تربیت دانش آموزان و به نوعی همه فرزندان ما دارد.

 

در پایان این مراسم فزرندان شهدا و ایثارگر لوح تقدیر از مدیر کل آمورش و پرورش استان کرمان دریافت کردند.

 

گفتنی است، مراسم تجلیل از خانوادهای شهدای فرهنگی و ایثارگر هر ساله در آستانه هفته تکریم مقام معلم برگزار می شود.

 

 

Amozesh-parvaresh-zarand_ (1)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (2)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (3)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (4)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (5)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (6)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (7)

Amozesh-parvaresh-zarand_ (8)

 

 

انتهای پیام/