افتتاح اولین زمین والیبال ساحلی و محوطه بازی دارت در پارک شهید زرند (+تصاویر)

اولین زمین ورزشی والیبال ساحلی شهرستان زرند امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و هفته سلامت در پارک شهید زرند به بهره برداری رسید.

اولین زمین ورزشی والیبال ساحلی شهرستان زرند امروز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و هفته سلامت در پارک شهید زرند به بهره برداری رسید.

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در آیین بهره برداری از این زمین ورزشی گفت: شناسایی نیازهای جامعه و برطرف نمودن این نیاز ها می تواند به پیشرفت و آبادانی مجموعه شهر کمک نماید.

 

وی با اعلام اینکه مجموعه بوستان شهید دارای ظرفیت های خوبی برای ارائه برنامه ها و زمینهای مختلف می باشد، گفت: راه اندازی این زمینه می تواند علاوه بر جذب جوانان به این رشته ورزش کمک موثر به شهرداری در حفظ و حراست از فضای سبز پارک نماید.

 

محمدی تصریح کرد: ورزش می تواند علاوه بر کسب موفقیت های روز افزون موجب تضمین سلامت روح و روان جامعه شود و  پرداختن به ورزش در سنین جوانی و نوجوانی سبب خواهد شد تا بدن انسان در سنین  پیری سالم بماند.

 

شهردار زرند گفت: این زمین با کمترین هزینه ممکن و توسط نیروهای خود مجموعه شهرداری به بهره برداری رسیده است که امیدواریم در آینده نیز شاهد افتتاح زمین فوتبال ساحلی و اسکیت نیز در این مجموعه باشیم.

 

لازم به ذکر است، در حاشیه این مراسم نیز زمین ورزش دارت نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

در مراسم افتتاح این مجموعه ورزشی فرماندار، معاون سیاسی فرمانداری و مسئولین شهرستان زرند حضور داشتند.

 

 

Dart-zarand_02

Dart-zarand_03

Dart-zarand_04

Dart-zarand_01

 

انتهای پیام/