ورزش همگانی در بین مردم نهادینه شود

فرماندار زرند گفت: با توجه به تاکید رهبری در توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ این امر باید در بین مردم نهادینه شود.

فرماندار زرند گفت: با توجه به تاکید رهبری در توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ این امر باید در بین مردم نهادینه شود.

 

کنکور سراسری شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی در زرند با قدردانی از حضور شهروندان زرندی در این همایش گفت: تاکید بر فرامین مقام معظم رهبری در توسعه و ترویج ورزش همگانی و قرار دادن آن به عنوان یک فرهنگ در بین مردم باید نهادینه شود.

 

وی اظهار داشت: در همین ارتباط شرایط و بسترهای مناسب موجود در این شهرستان برای شتاب جدی ورزش  وجود دارد و شهرستان زرند با داشتن مردمی متدین و ارزشمند دارای جامعه‌ای سالم است و می‌توان با برگزاری اینگونه همایش‌ها از داشتن جامعه‌ای غیرسالم پیشگیری کرد.

 

خنجری خواستار توجه بیشتر خانواده‌ها به امر ورزش فرزندان و توجه به سلامت آنان با پیشگیری از بی‌تحرکی و اقدام به ورزش مستمر شد و تصریح کرد: دولت تدبیر و امید یکی از سیاست‌های کاری خود را ترویج فرهنگ ورزش همگانی قرار داده است.

 

به گزارش صدای زرند، به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و به مناسبت هفته سلامت امروز همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان ۲۲ بهمن تا بوستان شهدا با حضور فرماندار، اعضا شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان زرند برگزار شد.

 

در این همایش شرکت‌کنندگان با عبور از بلوار ۱۵ خرداد و خیابان تختی در محل بوستان شهدا تجمع کردند.

 

انتهای پیام/