مسابقه «عکس روز پدر به همراه دلنوشته ای برای پدرم»

به همت کارگروه رسانه ای صدای زرند و با هدف تعمیق محبت به پدر و پدران آسمانی، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، مسابقه ی “عکس روز پدر به همراه دلنوشته ای برای پدرم” برگزار می شود.

صدای زرند: به همت کارگروه رسانه ای صدای زرند و با هدف تعمیق محبت به پدر و پدران آسمانی، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (علیه السلام) و روز پدر، مسابقه ی “عکس روز پدر به همراه دلنوشته ای برای پدرم” برگزار می شود.

 

PedarPhotoChampionاین مسابقه به منظور بزرگداشت روز پدر در دو بخش عکس و دلنوشته برگزار خواهد شد.

 

در بخش عکس، شرکت کنندگان محترم باید عکسی مبنی  بر دیدار با پدر خود که نشان دهنده ی محبت وی به پدر در یک دیدار می باشد را برای ما ارسال نمایند تا بعد از داوری و نظردهی برترین عکس انتخاب شود.

 

در بخش دلنوشته، شرکت کنندگان عزیز باید دلنوشته ای برای پدرانی که دیگر در بین ما نیستند، آماده کرده و آن را برای ما ارسال نمایند تا با داوری و نظردهی برترین و تاثیرگذارترین دلنوشته معرفی شود.

 

پس از قرائت و مشاهده آثار ارسالی به اثر برگزیده در هر بخش جایزه ای نفیس تعلق خواهد گرفت و آثار منتخب با نام خود فرد از طریق صدای زرند منتشر خواهند شد.

 

زمان و مکان اهدای جوایز: جمعه سوم اردیبهشت ماه ۹۵، همزمان با پیاده روی خانوادگی – پارک شهید.

 

برای شرکت در این مسابقه می توانید آثار خود را به نشانی اینترنتی info@sedayezarand.ir یا آی دی تلگرام @sedayezarand ارسال نمایید.

 

آخرین مهلت ارسال دلنوشته‌ها: ساعت ۱۲:۰۰ روز پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۹۵

آخرین مهلت ارسال آثار تصویری: ساعت ۲۰:۰۰ روز پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۹۵

 

برای اطلاع عموم خواهشمند است این متن را در گروه های مختلف مرتبط با شهرستان زرند منتشر نمایید.

 

انتهای پیام/