کشف یک تن و ۹۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در زرند

فرمانده انتظامی استان از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو تریاک و ۱۰۱ کیلو حشیش در پی تبادل اطلاعاتی پلیس کرمان و گلستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان سرانجام در حوالی شهرستان زرند به دام افتادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۸۰۰ کیلو تریاک و ۱۰۱ کیلو حشیش در پی تبادل اطلاعاتی پلیس کرمان و گلستان خبر داد و گفت: قاچاقچیان سرانجام در حوالی شهرستان زرند به دام افتادند.

 

Teryak

 

به گزارش صدای زرند، سردار “رضا بنی اسدی” فرمانده انتظامی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ماموران پلیس زرند با همکاری اطلاعاتی پلیس استان گلستان از عبور محموله ای سنگین مواد مخدر آگاه شدند.

 

وی افزود: از این رو مأموران با استقرار در مسیر تردد قاچاقچیان، ابتدا یک دستگاه خودرو زانتیا که وظیفه راه پاک کنی را بر عهده داشت شناسایی کردند و پس از آن کشنده “آکسور” نیز به تور ماموران وارد و متوقف شد.

 

سردار بنی اسدی گفت: در بازرسی از کامیون مذکور یک تن و ۸۰۰ کیلو تریاک و ۱۰۱ کیلو حشیش کشف شد.

 

وی محل توقف کامیون قاچاقچیان را ده کیلومتری شهرستان زرند ذکر کرد و افزود: قاچاقچیان این محموله را استان های شرقی کشور بارگیری و به سمت استان های شمالی می رفتند که با تیزهوشی ماموران در این راه ناکام ماندند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و دو قاچاقچی نیز دستگیر که به همراه مواد کشف شده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

 

سردار بنی اسدی در پایان از شهروندان خواست تا برای کاهش تبعات اجتماعی ناشی از مواد مخدر پلیس را در دستگیری قاچاقچیان یاری کنند و هر گونه اخبار در این باره را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

استان کرمان با توجه به شرایط جغرافیایی و نزدیکی به مرزهای شرقی کشور از دیرباز محل تردد سوداگران مرگ برای عبور مواد مخدر بوده است.

 

انتهای پیام/