تشویق شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض

مهندس محمدی شهردار زرند از تشویق شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض خبر داد.

مهندس محمدی شهردار زرند از تشویق شهروندان خوش حساب در پرداخت عوارض خبر داد.

 

Mohamadi


به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اعلام این خبر گفت: شهرداری ها یکی از نهادهائی هستند که منابع تامین اعتبار آنها از محل عوارضات شهروندان می باشد و شهروندان باید با پرداخت به موقع این عوارضات شهرداری را در ساخت شهر همراهی وهمیاری کنند.

 

وی با اعلام اینکه شهروندان باید شهرداری را از خود بدانند گفت: داشتن یک شهر زیبا مستلزم همراهی شهروندان می باشد و احساس مسئولیت شهروندان ، در زیبا سازی  و نگهداری محیطهای شهری یکی از الزامات  و مسأله اصلی در شهرنشینی می باشد.

 

وی گفت: پرداخت به موقع عوارض شهرداری ،توسعه و عمران وآبادانی شهر را بهمراه خواهد داشت و باعث تقویت اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی  توسعه معابر و تسهیل عبور و مرور و آسفالت معابر، توسعه و نگهداری فضای سبز ،کمک به امور فرهنگی ، نظافت و پاکیزگی شود.

 

شهردار زرند گفت: همه ساله در روزهای پایانی سال شهرداری و شورای شهر اقدام به ارائه بسته های تشویقی جهت پرداخت عوارض می نماید که این امر به شهروندانی که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارض می نمایند کم لطفی می کند.

 

وی گفت: در نظر داریم با ارئه برنامه ای به شورای شهر شهروندانی که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارضات خود می نمایند را تشویق نمائیم.

 

وی تصریح کرد: پرداخت به موقع  عوارض سالیانه شهرداری به ما کمک می کنند تا در این دوره شهری آباد تر نسبت به گذشته داشته باشیم، و از همه شهروندان با فرهنگ تقاضا میگردد، برای ارائه هر چه بهتر خدمات شهری شهرداری را یاری نمایند.

 

انتهای پیام/