هنرمندان بسیجی در زرند روز هنر انقلاب اسلامی را گرامی داشتند (+تصاویر)

به مناسبت سالروز تأسیس بسیج هنرمندان و روز هنر انقلاب اسلامی، از هنرمندان بسیجی استان کرمان در زرند تقدیر شد.

گردهمایی هنرمندان بسیجی شهرستان های کرمان، رفسنجان، راور، کوهبنان و زرند به میزبانی شهرستان زرند و با محوریت بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی و مرحوم فرج الله سلحشور برگزار شد.


به گزارش صدای زرند، این گردهمایی به مناسبت بیستم فروردین سالروز شهادت هنرمند فرزانه سید مرتضی آوینی در سال ۱۳۷۲ که روز هنر انقلاب اسلامی نام گرفته است، عصر پنجشنبه در تالار فرهنگیان زرند برگزار شد.

 

Rooz-Honar-Zarand-95_ (1)

 

در این مراسم سرهنگ “عبدالمجید زمانی” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند گفت: اگر از چند سال پیش که رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند مسئولان به خوبی عمل می کردند وضعیت حال ما اینگونه نبود لذا ضرورت دارد مسئولان بیشتر بیندیشند و توصیه های ایشان را کاملا و به صورت دقیق اجرا کنند.

 

سرهنگ عبدالمجید زمانی افزود: بسیج در زمینه اقتصاد مقاومتی تابع دستورات مقام معظم رهبری است.

 

وی با بیان این که هنرمند باید به هدفش ایمان و باور داشته باشد گفت: شهید آوینی هدف متعالی را انتخاب کرد و با ایمان و عشق هنرش را برای خدمت به جامعه به کار برد.

 

Rooz-Honar-Zarand-95_ (11)

 

دکتر “احمد علیرمضانی” مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان در این همایش، شهید آوینی و مرحوم سلحشور را الگوی همه هنرمندان خواند و گفت: عصری که در آن زندگی می‌کنیم، جنگ بر سر ایدئولوژی‌هاست یعنی جنگ بین سپاه الله و سپاه شیطان است.

 

احمد علیرمضانی افزود: از آغاز خلقت بشر دو جبهه حق و باطل بوده و در عصر حاضر که عده‌ای ولایت شیطان و عده‌ای ولایت الله را پذیرفته‌اند، باید مراقب بود که در کدام سپاه فعالیت می‌کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و ولایتمداری را تبلیغ کنیم گفت: هنرمندان بسیجی باید به جنگ فضای مجازی که دشمن راه انداخته بروند و متاسفانه چندین هزار شبکه ماهواره ای فارسی زبان و غیر فارسی زبان به ارزش های والای انقلاب اسلامی ما که با خون شهدای گرانقدر به ثمر رسیده است حمله کرده و باید بسیجی وار همانند شهید آوینی و مرحوم سلحشور با اخلاق و فکر هنرمندانه با این حملات مقابله کنیم.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان کرد: نوآوری و خلاقیت همواره باید مورد توجه هنرمندان قرار گیرد و از ظرفیت و پتانسیل هنرمندان در رسانه ملی استفاده می شود.

 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مسئله نفوذ گفت: دشمنان می خواهند با نفوذ خود استقلال و فرهنگ ما را از بین ببرند اما ما باید توصیه ها و رهنمودهای رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و به ریسمان محکم اسلام و قرآن چنگ زده و آن را به تمام جهان صادر کنیم.

 

علیرمضانی افزود: امروز باید مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بیش از هر زمانی هوشیار و در جنگ فرهنگی که دشمن با تمام قوا خودش را برای ضربه زدن به نظام اسلامی مجهز کرده است، پیروز میدان باشیم.

 

Rooz-Honar-Zarand-95_ (13)

 

“محمدرضا احمدی” مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان نیز در این همایش گفت: امروز هنرمندان متعهد و ارزشی باید با ادامه راه شهیدان بزرگوار همچون شهید آوینی، رسالت خطیر و حساس خود را به خوبی بدانند و ایده ها و سوژه های هنری خود را در راستای تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همسو سازند.

 

محمدرضا احمدی با بیان اینکه عقلانیت، اخلاقیت و ایمان سرلوحه فعالیت های هنرمندان باشد اظهار کرد: اسلامی، انقلابی و بسیجی بودن سه شاخص مهم هنرمندان بسیجی است.

 

همچنین در این همایش از خانواده سید محمد امیری شهید هنرمند شهرستان زرند تجلیل شد.

 

در بخشی از مراسم گروه سرود شهرستان راور به همخوانی پرداختند.

 

در بخشی دیگر از برنامه تعدادی از شاعران بسیجی اشعار خود را برای حاضران خواندند.

 

در پایان مراسم از مهدی متصدی هنرمند فعال شهرستان زرند توسط همه ارگان های حاضر در مراسم تجلیل به عمل آمد.

 

 

Rooz-Honar-Zarand-95_ (2)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (3)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (6)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (4)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (5)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (8)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (7)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (9)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (10)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (12)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (14)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (15)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (17)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (16)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (18)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (19)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (20)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (21)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (22)

Rooz-Honar-Zarand-95_ (23)

 

 

انتهای پیام/