توانمندی کارکنان مدرسه،لازمه مدیریت صحیح آن است

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس متوسطه زرند گفت: توانمندی کارکنان مدرسه،لازمه مدیریت صحیح آن است.

 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس متوسطه زرند گفت: توانمندی کارکنان مدرسه،لازمه مدیریت صحیح آن است.

 

eslami_amozesh-parveresh

 

به گزارش صدای زرند، “محمد اسلامی” معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: ایجاد عشق وعلاقه مستمر و مداوم به علم آموزی و یادگیری در بین دانش آموزان از وظایف اصلی همه عوامل آموزشی است.

 

وی با اشاره به شتاب علم و توسعه آن در دنیا گفت: توسعه علم نمی تواند فراگیر شود مگر از مسیر آموزش و پرورش که نیازمند است عوامل آموزشی مدارس علوم خود را به روز نمایند.

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به یادگیری مستمر در بین دانش آموزان خاطر نشان کرد: یادگیری امری اتفاقی نیست و نیاز به کار و تلاش صحیح و دقیق دارد.

 

محمد اسلامی اثرات یادگیری را به تغییر در برخورد، نگرش، رفتار و اخلاق دانش آموزان معرفی نمود و استفاده از عوامل بیرونی و درون مدرسه ای را در به وجود آمدن تغییر نگرش بسیار ضروری دانست و پایه های اصلی شخصیت انسان در خانواده شکل می گیرد اما همراه سازی اولیا برای تربیت دانش آموزان برعهده ما و مدیران وانجمن اولیا و مربیان است تا هیچ تعارضی بین ما و خانواده ها برای علم آموزی و اخلاق به دانش آموزان ایجاد نشود.

 

وی با بیان این که هدایت مدرسه از جنس رهبری است، گفت: رهبری یعنی نفوذ در دیگران بر اثر عشق و  اخلاق که دانش آموزان را بدون اجبار، به همکاری در امور آموزشی و پرورشی مدارس دخیل می کند.

 

انتهای پیام/