ایجاد درآمد، حذف هزینه ها، کسب رضایت شهروندان از اهداف شهرداری زرند می باشد/ شهر زرند تشنه فعالیت های فرهنگی می باشد

محمدی شهردار زرند با اشاره به فعالیت های شهرداری در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی و هنری، افزود: همه مدیران و مسئولین شهرداری باید منافع شهرداری و شهرستان زرند را در برنامه های خود مد نظر داشته باشند.

محمدی شهردار زرند در اولین نشست هم اندیشی با معاونین و مدیران دوایر مختلف شهرداری، گفت: ایجاد درآمد، حذف هزینه ها، کسب رضایت شهروندان از اهداف شهرداری زرند می باشد.

 

neshast-shahrdari

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با اشاره به فعالیت های شهرداری در زمینه های اقتصادی ،فرهنگی و هنری، افزود: همه مدیران و مسئولین شهرداری باید منافع شهرداری و شهرستان زرند را در برنامه های خود مد نظر داشته باشند.

 

شهردار زرند به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: این حرف و سخت مقام معظم رهبری باید سرلوحه فعالیت های نیروها و مدیران شهرداری قرار گیرد و همه باید در راستای اجرایی شدن این امر همت ویژه ای به خرج دهند.

 

وی با بیان اینکه شهرداری دارای مسائل و مشکلات زیادی می باشد، اما پتانسیل های ناشناخته زیادی نیز در درون مجموعه خود دارد تصریح کرد: یکی از وظایف مدیران و مسئولین نهادهای شهرداری شناسائی و تقویت نیروهای با انگیزه  می باشد، که این امر می تواند علاوه بر کم کردن هزینه ها در خدمت رسانی به شهروندان نیز نقش موثری داشته باشد.

 

شهردار زرند به ایجاد ثروت در مجموعه شهرداری اشاره کرد و گفت: اگر بتوانیم عوارضات فراموش شده را در شهرداری احیا نماییم به طبع می توانیم به ثروت خوبی را به مجموعه شهرداری وارد نماییم که این امر می تواند به توسعه، عمران و آبادانی شهر کمک نماید.

 

محمدی خواستار وصول عوارضات معوقه شهرداری شد و گفت: همواره بر این عقیده هستیم که وصول عوارضات می تواند کمک های شایانی را به شهرداری ارائه نماید ولی این امر را نباید فراموش کنیم که درآمدها نباید فقط از یک محل و یک قشر خاص صورت گیرد.

 

منتخب شورای شهر زرند تصریح کرد: طی ۶ ماهه گذشته نگاه و دید شهروندان به مسائل و مشکلات شهرداری بسیار عوض شده است که این امر نشان میدهد شهرداری توانسته است با فعالیت های خود شهروندان را به آینده زیبای زرند امیدوار کند.

 

وی گفت: اگر امروز در شهرداری هزینه ای صورت می گیرد این هزینه به منزله خرج و عدم بازگشت سرمایه نیست بلکه می توان از آن به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده اشاره کرد.

 

محمدی خواستار تشکیل تیم ها و گروه های کارشناسی شد و اظهار داشت: استفاده از خرد جمعی نیروهای شهرداری و شهروندان می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات موجود در سطح شهر باشد.

 

وی با اعلام اینکه باید در پروژه ها سه بحث جدی بهترین زمان اجرای پروژه، بهترین مکان و کمترین هزینه و بالاترین درآمد را در نظر داشته باشیم، گفت: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده باید روزانه بیش از یک میلیارد ریال وارد فضای شهرداری شود تا بتوانیم بسیاری از مشکلات شهرداری و شهر را برطرف نماییم.

 

شهردار زرند به فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و گفت: شهر زرند تشنه فعالیت های فرهنگی می باشد و باید برنامه های فرهنگی برای بالا بردن روحیه شهروندان در نظر بگیریم.

 

وی افزود: حمایت ها و همکاری شورای شهر با شهرداری توانسته است شهرداری را در بسیاری از مسائل و مشکلات یاری نماید که جا دارد از تلاش این عزیزان تقدیر و تشکر نماییم.

 

محمدی تصریح کرد: زرند نیاز اساسی به تحول و بازسازی دارد و همه باید در این راستا یار و یاور مجموعه شهرداری باشند.

 

انتهای پیام/