نمی‌توانید کار جهادی کنید، کناره‌گیری کنید / عملی شدن اقتصاد مقاومتی در گروی اجرای مدیریت‌های دوران دفاع مقدس

استاندار کرمان گفت: با مدیریت جهادی است که می توان از ظرفیت‌های موجود در کشور و استان استفاده کرد و استان را ساخت و مدیری که نمی تواند اینگونه کار کند، باید اعلام و کناره گیری کرده و سنگر را به مجاهد دیگری دهد.

استاندار کرمان گفت: با مدیریت جهادی است که می توان از ظرفیت‌های موجود در کشور و استان استفاده کرد و استان را ساخت و مدیری که نمی تواند اینگونه کار کند، باید اعلام و کناره گیری کرده و سنگر را به مجاهد دیگری دهد.

 

shora-edari-kerman

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان صبح امروز ۱۵ فروردین ماه در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال جدید اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی در زمینه های مختلف در استان کرمان صورت گرفته است و باید فرمانداران این مسائل را به اطلاع مردم برسانند.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال به «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: برای بار چندم است که مقام معظم رهبری بحث اقتصادی را در نامگذاری سال ها مطرح کرده اند و تلاش ما در حوزه اقتصادی نشان می دهد راهبرد درستی را انتخاب کرده ایم و با قدرت نیز در سال جدید کار را ادامه می دهیم.

 

رزم حسینی تصریح کرد: مثلث توسعه اقتصادی فقط برای جذب سرمایه گذاری نیست، بلکه تعامل سازنده ارکان حکومت در توسعه بود که در هیچ استانی چنین شرایطی وجود ندارد.

 

وی بیان کرد: ما در شهرستان قلعه گنج و در راستای اقتصاد مقاومتی، برای نخستین بار بروکراسی اداری را تا حد امکان کنار زده و کارها توسط بنیاد مستضفان یک نهاد غیردولتی در حال انجام است و وحدت واقعی با کار اقتصادی، توسعه ای و فرهنگی بین شیعه و سنی در شهرستان صورت گرفته است.

 

استاندار کرمان با بیان اینکه چسبندگی بروکراسی اداری باعث عقب افتادگی کشور شده، اظهار کرد: اگر با بروکراسی اداری می خواستیم هشت سال جنگ را اداره کنیم، هنوز خرمشهر در دست اشغالگران بود و اگر می خواهیم اقتصاد مقاومتی حقیقی در اقدام و عمل صورت بگیرد باید از الگوهای جهادی و مدیریت های دوران دفاع مقدس استفاده کنیم.

 

رزم حسینی با بیان اینکه باید مدیران از اختیارات خود استفاده کرده و مسائلی را که می توانیم در خود استان حل کنیم، تصریح کرد: امیدواریم امسال کار جدیدتری در استان در حوزه آسیب های اجتماعی انجام دهیم و معتقدیم که باید آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم و در اردیبهشت ماه امسال به صورت آزمایشی طرح مثلث توسعه فرهنگی و اجتماعی در بخشی از مناطق حاشیه ای  کرمان اجرایی خواهد شد.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظار داریم مدیران خود را با سیاست های جهادی استان تطبیق دهند، اظهار کرد: تجربه نشان داده است که مدیریت جناحی هیچگاه جواب نداده و نخواهد داد و تنها با مدیریت جهادی است که می توان از ظرفیت‌های موجود در کشور و استان استفاده کرد و استان را ساخت و مدیری که نمی تواند اینگونه کار کند، باید اعلام و کناره گیری کرده و سنگر را به مجاهد دیگری دهد.

 

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان با اشاره به کارهای صورت گرفته و نتایج اقتصادی آن برای استان گفت: با کمترین هزینه، تعداد زیادی اشتغال در باغ فتح آباد و … ایجاد شده است.

 

رزم حسینی با تاکید بر اینکه همه باید با رعایت تقوا کار کنیم به انتخابات ۷ اسفندماه سال ۹۴ در کشور و استان کرمان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه انتخابات سال ۹۴ با کمترین حادثه در استان کرمان برگزار شد که این مهم نیز به دلیل همگرایی کم سابقه استان و همراهی ائمه جمعه بود.

 

استاندار کرمان اظهار کرد: حیف است به مردمی که در همه صحنه ها حضور می‌یابند، خدمت ارائه نکنیم، ما سنگری را اشغال کرده ایم و باید کار کنیم و هر کسی با خدماتش معرفی می شود. ما چند آجر به آبادانی استان اضافه کرده ایم؟ این می شود منزلت و کارآیی نظام.

 

وی افزود: امسال سال کار مضاعف است و همت مضاعف می خواهد، فرصت ها به سرعت می گذرد و باید کاری کنیم که نام نیکی از ما بماند و هر کس در هر حوزه کار ماندگاری از خود به جا بگذارد.

 

انتهای پیام/