عفت و حجاب، حریت و آزادگیست نه محدویت

بدان که تو مروارید صدف عالمی، با این اوصاف تو ناموس خدایی و از عزت و شرف ویژه ای نزد پروردگار برخورداری. نباید برای تو افتخار باشد که مورد عنایت خالق یکتای بی نیاز هستی؟

 

اعوذ به الله من شر نفسهای شیطانی

 

خواهرم! آیا تاکنون فکر کرده ای که چرا خداوند حجاب را برای تو و زنان واجب کرده؟

 

آیا تاکنون فکر کرده ای وقتی برای کسی خیلی عزیز و محترم باشی دیگر دوست ندارد تو را از دست بدهد؟

 

Hejab_sdf5412xdxdf5آیا تاکنون فکر کرده ای که چرا مروارید در صدف پنهان است؟ چرا کعبه در چادر نهان است؟ اصلا هیچ اندیشیده ای چرا تمام موجودات ارزشمند از محافظت ویژه ای برخوردارند و صاحبانشان با وسواس خاصی از آنها مراقبت می کنند؟

 

آیا می دانی مقام و شان تو که حجاب را رعایت کنی از کعبه بالاتر است؟

 

بدان که تو مروارید صدف عالمی، با این اوصاف تو ناموس خدایی و از عزت و شرف ویژه ای نزد پروردگار برخورداری. نباید برای تو افتخار باشد که مورد عنایت خالق یکتای بی نیاز هستی؟

 

آیا همین برای تو بس نیست که اشرف زنان عالم الگوی توست؟ اصلا با وجود این عزیزترین جان جهان و بانویی که در اوج کرامت و کمال و محبوبترین خلق نزد خداوند است جایی برای الگوی دیگر می ماند؟

 

آیا لحظه ای با خودت فکر کرده ای که عشوه گری و طنازی یک زن در خیابان ممکن است خانواده ی پاکی را از هم متلاشی کند؟

 

حیف باشد، بسیار حیف باشد که فطرت پاکت را با ناپاکی ها معامله کنی!!

 

گوهری که ز صدف، مکان بیرون است – طلب از گمشدگان لب دریا می کرد -کمی در این بیت تامل کنیم!!!

 

خواهرم! آیا گوهر وجودت را در زنان غربی طلب می کنی؟ زنانی که در ساحل رحمت خدا گم گشته اند، زنانی که خود گیج، منگ و ملعبه دست نامردهای عصر خویش هستند و همچون پر کاهی به هر سویی که آنها می خواهند می روند.

 

خواهرم! دنبال چه هستی؟ از چه کسانی الگو می گیری؟ از زندگی چه می خواهی؟ گمان کرده ای که خداوند تو را بیهوده خلق کرده است، تا بر هر سازی که مردهای سودجو می زنند تو برقصی؟

 

عفت و حجاب، حریت و آزادگیست نه محدویت و در بند بودن.

 

چرا اجازه می دهی که سوداگران نوامیس دنبال جسم تو باشند و روح بزرگت زیر هوسهای کثیفشان له شود؟

 

آیا! نمیخواهی مولا و صاحبمان از وجودت خشنود باشد نه غمگین و نگران. چرا دلش را به درد بیاوریم، مگر نه اینکه منتظر آمدنش هستیم. وقتی می فرماید عفت و حجابت را حفظ کن تا روحت به کمال برسد، باید گوش فرا داد و گفت: ((تا شما مولا و صاحب اختیار من هستی کسی جرات تعرض به هویت من را ندارد.))

 

باید که جمله جان شوی، تا لایق جانان شوی!!

 

حسین بخشی – مسئول روابط عمومی سپاه زرند