فراخوان حضور مدیرمسئول جدید در صدای زرند!

از تمامی علاقه مندان به فعالیت در پُست مدیرمسئولی این پایگاه خبری تحلیلی، تقاضا می شود که با شماره ۰۹۳۰۵۶۰۷۱۳۴ یا آی دی تلگرام (@JZBIR) تماس حاصل فرمایند، تا اطلاعات بیشتر در این زمینه را از زبان آقای زمانی (صاحب امتیاز این پایگاه خبری) جویا شوند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، برای تزریق ایده های نو و نفسی تازه به کالبد رسانه ای این پایگاه خبری، بدین وسیله برای حضور یک فردِ با انگیزه، ایده پرداز و هم فکر و هم جهت با اهداف این پایگاه خبری، به عنوان مدیرمسئولِ جدید، دعوت به عمل می آورد.

 

Farakhan_36132x221از تمامی علاقه مندان به فعالیت در پُست مدیرمسئولی این پایگاه خبری تحلیلی، تقاضا می شود که با شماره ۰۹۳۰۵۶۰۷۱۳۴ یا آی دی تلگرام (@JZBIR) تماس حاصل فرمایند، تا اطلاعات بیشتر در این زمینه را از زبان آقای زمانی (صاحب امتیاز این پایگاه خبری) جویا شوند.

 

پایگاه خبری صدای زرند به عنوان تنها پایگاه خبری اینترنتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زرند، دارای پتانسل های زیادی در زمینه های خبری از جمله سایت رسمی این پایگاه به آدرس (www.sedayezarand.ir)، نرم افزار اندروید (اپلیکیشن) و نیز کانال تلگرامی بسیار فعال به عنوان مهمترین ترین و با نفوذترین رسانه خبری در سطح شهرستان زرند محسوب می شود، که این موضوع پتانسیل های زیادی نیز برای دریافت و انتشار تبلیغات از طریق این پایگاه خبری را فراهم آورده است.

 

بدون شک نام و اعتبار کنونی صدای زرند حاصل فعالیت افراد زیادی است که تحت مدیریت کنونی آن طی حدود ۳ سال به وجود آمده است؛ تصور ما این است که حضور فردی جدید با ایده های تازه و نیز فکری نو موجب بهبود کیفیت این پایگاه خبری خواهد شد. بنابراین بدین وسیله از تمامی علاقه مندان، در صورت تمایل برای همکاری با این پایگاه خبری، تقاضا می گردد از طریق راه های ارتباطی فوق با ما در ارتباط باشند.

 

افراد متقاضی باید حداقل دارای مدرک کارشناسی (تمامی رشته ها) باشند و صدای زرند در انتخاب افراد شرایط و هدف افراد را مدنظر قرار خواهد داد. فرد انتخاب شده برای تایید نهایی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی خواهد شد تا رسماً به عنوان مدیر مسئول این پایگاه خبری فعالیت خود را آغاز نماید.

 

امید است حضور فردی جدید در کادر صدای زرند موجب بهبود کیفیت این پایگاه خبری تحلیلی در سال جدید و سال های پیش رو شود.

 

انتهای پیام/