پیام تبریک فرماندار زرند به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

خنجری فرماندار زرند طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز، سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش برای هم شهرستانی های عزیز را از درگاه ایزد منان آرزو کرد.

خنجری فرماندار زرند طی پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عید نوروز، سالی توام با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش برای هم شهرستانی های عزیز را از درگاه ایزد منان آرزو کرد.

 

خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند به مناسبت عید نوروز سال ۱۳۹۵ پیام تبریکی را صادر کرد.

 

متن کامل پیام به این شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

بهار با شکوه ترین جلوه رحمانی در جهان هستی  است، با بهار می توان راهی به سوی خدا جست و جمال پروردگار را به تماشا نشست، نوروز حلقه پیوند تمدن کهن ایران با آیین دین محمدی (ص) است، عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید.

 

آغاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه هموطنان عزیز به خصوص شهروندان گرامی شهرستان زرند تبریک و شادباش عرض نموده، برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می‌نمایم.

 

بر خود لازم می دانم در آغازین روزهای سال ۹۵ ضمن قدردانی دوباره از حضور حماسی مردم زرند در انتخابات اسفند ماه که به خوبی شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی را به نمایش گذاشتند، سال جدید را که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده را تبریک گفته و بار دیگر نیاز همیشگی به وحدت و همدلی را برای تحقق آرزوها و آرمان‌ های بلند شهر زراوند زرخیز یادآوری نمایم و از آحاد مردم ولایتمدار بخش های مرکزی و یزدان آباد دعوت نمایم همگام با مسئولین خدوم شهرستان برای دستیابی به شهرستانی آباد، لحظه‌ ای دست از تلاش و کوشش بر ندارند.»

 

انتهای پیام/