پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسب آغاز سال جدید

پیام تبریک جناب حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه زرند و نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند به مناسبت آغاز سال یکهزار و سیصد و نود و پنج و آغاز فصل بهار….

صدای زرند: پیام تبریک جناب حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی، امام جمعه زرند و نماینده ولی فقیه در شهرستان زرند به مناسبت آغاز سال یکهزار و سیصد و نود و پنج و آغاز فصل بهار….

 

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی

 

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

 

عید  نوروز و آغاز سال جدید را خدمت مقام معظم رهبری و همه مدیران مسوولان خدمتگذار، هم استانی ها و همشهریان  همیشه در صحنه تبریک عرض می کنم.

 

همزمان با بهار طبیعت و آغاز سال جدید فرصتی مناسب برای شستن دل از کدورت ها و نزدیکی دلها، صله رحم و کمک به هم نوعان، تفریحات سالم و عبرت آموزی به وجود آمده است.

 

سعی کنیم این رفت و آمد و تفریحات ما به دور از تجملات و تشریفات، سرپیچی از قوانین مخصوصاً قوانین راهنمایی و رانندگی و تخریب محیط زیست باشد.

 

امیدوارم امسال سال پر خیر و برکتی برای جهان اسلام و ملت عزیز ایران و سال خاموشی آتش فتنه در کشورهای اسلامی باشد و دعا می کنیم مشکلات کشور مخصوصاً مشکلات معیشتی و اقتصادی به همت جوانان ایرانی و همراهی مسوولان  مرتفع و مصائب جهان اسلام به واسطه ظهور حضرت ولی عصر (عج) پایان یابد و از کسانی که با حضور خود در نماز جمعه ولایت و امامت را یاری کردند و شکوه آفریدند تقدیر و تشکر می کنم.

 

خداوند پشت و پناه شما

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

 

علی ابراهیمی – امام جمعه زرند

 

انتهای پیام/