بازار میوه و گوشت در زرند تنظیم است!!

مهندس باصره در گفتگو با صدای زرند گفت: هر کیلوگرم سیب درختی ۲ هزار و ۱۰۰ تومان، هر کیلوگرم پرتقال درجه یک جنوب ۲ هزار و ۵۰۰ تومان، گوشت منجمد برزیلی ۳ تیکه به قیمت هر کیلو ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد نیز هر کیلو ۵ و ۱۱۰ تومان بر اساس قیمت مصوب به مردم عرضه می شود.

رئیس اداره صنعت معدن تجارت شهرستان زرند گفت: طرح تنظیم بازار میوه و گوشت از ۲۶ اسفند ماه در زرند آغاز شده است.

 

Basere_56015به گزارش صدای زرند، مهندس ‘مهدی باصره’ به خبرنگار ما گفت: مباشر توزیع اتحادیه تعاون روستایی می باشد که با هدف تنظیم بازار و دسترسی مردم به میوه مرغوب با قیمت مصوب، بیش از ۲۵ تن پرتقال و بیش از ۲۰ تن سیب درختی از نوع مرغوب از سردخانه‌های منطقه ویژه به بازار مصرف و مراکز توزیع میوه شهرستان رسیده است.

 

وی در ادامه افزود: هر کیلوگرم سیب درختی ۲ هزار و ۱۰۰ تومان و هر کیلوگرم پرتقال درجه یک جنوب ۲ هزار و ۵۰۰ تومان بر اساس قیمت مصوب به مردم عرضه می شود.

 

باصره در خصوص مراکز توزیع میوه در سطح شهرستان گفت: امسال ۴نقطه در سطح شهر زرند جهت عرضه میوه انتخاب شده اند که بلوار تختی انبار اتحادیه تعاون روستایی، میدان سجادیه، میدان ۷تیر، بلواز آزادی سازمان معاون روستایی رو به روی کلانتری ۱۱ از جمله نقاط عرضه میوه هستند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرند در مورد بازار گوشت، گفت: به جهت تنظیم بازار گوشت در اواسط اسفند ماه با هماهنگی جهاد کشاورزی و اتحادیه مرغ و ماهی، آقای محمد صادقی را به نمایندگی از شهرستان به مرکز استان معرفی کردیم اما بدلیل وجود گوشت مناسب در بازار، مقرر گردید اتحادیه مرغ و ماهی شهرستان میزان گوشت مورد نیاز شهرستان را تامین کرده و با قیمت مصوب شده در اختیار شهروندان عزیز قرار دهد.

 

مهندس باصره گفت: در حال حاضر گوشت گاو و مرغ منجمد با قیمت مصوب در بازار ارائه می گردد که گوشت منجمد برزیلی ۳ تیکه به قیمت هر کیلو ۱۹۵۰۰ تومان و گوشت مرغ منجمد نیز به قیمت هر کیلو ۵۱۱۰تومان به مقدار کافی در بازار وجود دارد.

 

وی همچنین گفت: در کمیته فرعی شهرستان قیمت گوشت گرم گوسفند درجه یک ۲۸۰۰۰ تومان و گوشت گرم گاو و شتر درجه یک بدون استخوان نیز ۳۰۰۰۰ تصویب گردیده‌ است که به میزان لازم در بازار وجود دارد.

 

انتهای پیام/