متخلفین چهارشنبه آخر سال، تا پایان تعطیلات نوروز مهمان پلیس

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان اینکه با مخلان نظم و امنیت رفتاری قانونی خواهیم کرد گفت: افرادی که در چهارشنبه آخر سال قانون را زیر پا می گذارند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان اینکه با مخلان نظم و امنیت رفتاری قانونی خواهیم کرد گفت: افرادی که در چهارشنبه آخر سال قانون را زیر پا می گذارند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

 

سردار رضا بنی اسدی‌فر

 

به گزارش صدای زرند، سردار”رضا بنی اسدی‌فر” صبح امروز ۲۲ اسفندماه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: علی رغم همه تهدیدات و مشغله هایی که وجود داشت امنیت در سال جاری بیش از سال های گذشته بر قرار بوده است.

 

وی با بیان اینکه هیچ گونه حادثه ای در برگزاری انتخابات ۷ اسفندماه در استان کرمان رخ نداد گفت: اگرچه در بحث برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دل نگران بودیم اما نهایتا بیش از ۶۱ درصد مردم حضور به عمل آوردند و این حضور نه تنها تثبیت پایه های نظام را در پی داشت بلکه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بود.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه دغدغه ما در حال حاضر سلامت افراد جامعه در مراسم چهارشنبه آخر سال است که امید است با همکاری و اطلاع رسانی چهارشنبه آخر سال را به خوبی پشت سر بگذرانیم، افزود: چهارشنبه سوری یکی از رسومات گذشتگان است که متاسفانه با استفاده از مواد غیر مجاز آتش زا و متحرقه، امروز سلامت افراد جامعه را هدف و از حالت سنتی خود فاصله گرفته است.

 

بنی اسدی فر با بیان اینکه فروشندگانی که به خاطر منابع مالی خود اقدام به فروش مواد آتش زا می‌زنند، نه تنها سلامت افراد جامعه را به خطر می اندازند بلکه آلودگی های صوتی برای مردم ایجاد خواهند کرد، بیان کرد: با ساماندهی نیروی های انتظامی و استفاده از حداکثر توانمان کنترل شهر و امنیت را در دست خواهیم گرفت.

 

وی با بیان اینکه با مخلان نظم و امنیت رفتاری قانونی خواهیم کرد گفت: افرادی که در چهارشنبه آخر سال قانون را زیر پا می گذارند تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد.

 

بنی اسدی از کشف ۲۸ هزار و ۵۵۱ مورد مواد محترقه کم خطر در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال جاری کشف این مواد به ۴۸ هزار و ۶۹۷ مورد رسید.

 

وی از افزایش ۳۸ درصدی دستگیری فروشندگان مواد محترقه در کرمان خبر و ادامه داد: میزان کشفیات مواد محترقه پرخطر در این استان طی سال جاری به ۴۲ درصد و میزان کشفیات مواد محترقه پرخطر نیز بر مبنای کیلو ۹۷ درصد کاهش داشته و ۱۱ نفر در رابطه با ورود و استفاده از مواد محترقه در استان کرمان دستگیر شده‌اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

 

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه از کاهش شش درصدی سرقت در استان کرمان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: در یازده ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۹۳، در حوزه مبارزه با سرقت شاهد افزایش ۱۵ درصد کشفیات و کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت بوده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه هر چقدر با کشفیات عناصر جرم را خارج شوند تاثیرگذاری بهتری در جامعه خواهند  داشت گفت: در سال جاری  یک میلیون و ۴۱۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کرمان کشف شد .

 

انتهای پیام/