یزدان آباد در استقبال بهار / بخش یزدان آباد دارای آثار متعدد و بی نظیر تاریخی و فرهنگی می باشد

شهابی بخشدار یزدان آباد گفت: ما تمام تلاش خود را جهت رفاه به مسافرین و گردشگران انجام می دهیم تا با خاطره ای خوش این منطقه را ترک کنند.

مهندس شهابی بخشدار یزدان آباد در حلسه ستاد تسهیلات نوروزی گفت: انصافاً مهندس اسلامی خدمات ارزنده ای در زمینه گردشگری به بخش یزدان آباد نموده است و ما انتظار داریم که میراث فرهنگی آثار تاریخی این دیار را بیشتر معرفی کند.

 

News_sedayezarand.irبه گزارش صدای زرند، شهابی در این جلسه اظهار داشت: ما تمام تلاش خود را جهت رفاه به مسافرین و گردشگران انجام می دهیم تا با خاطره ای خوش این منطقه را ترک کنند.

 

وی گفت: بنرهای تبلیغاتی جهت معرفی جاذبه های این بخش در مسیرهای ورودی نصب و با همکاری شهرداری و آموزش و پرورش مکان هایی جهت استراحت میهمانان نوروری در نظرگرفته شده است و باتمام توان در خدمت هموطنان و گردشگران خواهیم بود.

 

در ادامه مجمد اسلامی نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان در شهرستان زرند،  گفت: سال گذشته مسولین بخش در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری خدمات خوبی به مسافرین نوروزی داشتتد.

 

اسلامی گفت: جاده های بخش یزدان آباد در مسیر ورود گردشگران قرار دارد و باید تمام تلاش خود جهت تسهیلات هر چه بیشتر به این عزیزان معطوف نماییم.

 

وی شاخصه شهرستان را مجموعه چهاربرج یزدان آباد دانست و گفت: مجموعه چهاربرج اثری بی بدیل در شمال استان می باشد که توجه مسافران نوروزی را به خود جلب می کند و باید تلاش کنیم آثار باستانی شهرستان را بیش از پیش به کشور و جهان بشناسانیم.

 

اسلامی گفت: سال گذشته بزرگترین تپه شنی یزدان آباد را از طریق رسانه ها معرفی کردیم. جاذبه های این بخش واقعاً در خور توجه می باشند و این دیار در کنار دیگر جاذبه ها، کویری دارد نمونه که امیدواریم در آینده بحث کویرنوردی را نیز مطرح کنیم.

 

انتهای پیام/