حضور گسترده مردم قدرت چانه زنی دولت و نظام را افزایش داد/ رونق اقتصادی و رفع تنگاهای اقتصادی خط قرمز مردم است

عصر پنجشنبه ویژه برنامه شکرانه حضور که با حضور شماری از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا در خانه شهر کرمان برگزار شد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات هفتم اسفند ضریب امنیت کشور را بالا برد و قدرت چانه زنی دولت و نظام را افزایش داد.

shokrane-hozor_01

 

به گزارش صدای زرند، دکتر حسین امیری عصر پنجشنبه ۱۳ اسفندماه ۹۴ در ویژه برنامه شکرانه حضور که با حضور شماری از فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال گرا در خانه شهر کرمان برگزار شد، افزود: حضور ۶۳ درصدی مشارکت مردم در استان کرمان و همچنین حضور ۷۶ درصدی مردم زرند در پای صندوق‌های رای نشان از پیروزی بزرگ این ملت است که باید از اعضای ستادها و اعضای اجرایی انتخابات در استان و کشور تشکر ویژه کرد.

 

وی بیان کرد: این انتخابات با همه تلخی هایی که همراه آن بود با حضور حداکثری مردم نتیجه خوبی به همراه داشت و تجربه خوبی برای مردم بود که اگر پای صندوق های رای نیایند، اقلیت تصمیم می گیرند.

 

منتخب مردم زرند و کوهبنان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات تجربه خوبی بود که آحاد جامعه نمی توانند نسبت به سرنوشت کشور بی تفاوت بمانند و باید از ظرفیت های موجود کشور و قانون اساسی استفاده کنند.

 

وی افزود: با توجه به ناامنی که در کشورهای اطراف ما وجود دارد و کشور ما را هم تهدید می کند و در شرایط سخت اقتصادی و از فرصت جدید پسابرجام، مردم دولت را تنها نگذاشتند و مجلسی شکل گرفت که دولت را کمک می کند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این مشارکت بالای مردم در انتخابات، ضریب امنیت کشور را بالا برده و قدرت چانه زنی دولت و نظام را افزایش خواهد داد ضمن آنکه کشورهای ۱+۵ نیز نگاه جدیدی به جمهوری اسلامی خواهند داشت.

 

امیری با اشاره به پیام وحدت آفرین رهبر معظم انقلاب اسلامی بعد از انتخابات گفت: ایشان رونق اقتصادی را در دستور کار قرار دادند و مردم در شرایط فعلی خواهان رونق اقتصادی، رفع تنگناهای زندگی و آرامش در فضای جامعه هستند و این خط قرمز جامعه ماست.

 

وی با بیان اینکه امروز بزرگترین معروف، اشتغال و رونق اقتصادی است تاکید کرد: با این دیدگاه و مشارکت حداکثری مردم، کرسی های زیادی در اختیار ائتلاف اصلاح طلبان و حامیان دولت قرار گرفت و البته اصولگرایان هم عمدتا معتدل تر شدند.

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجالس ششم، هفتم، هشتم و نهم گفت: ما به سهم خود در مجلس آینده به مردم این اعتماد را می دهیم که با رعایت و اعتقاد به همه اصول قانون اساسی برای رونق اقتصادی و ارتقای سطح رفاه جامعه با دولت همکاری لازم را داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: نمایندگان استان بویژه نمایندگان اصلاح طلب با هماهنگی استاندار توسعه گرا و تولید محور از هر گونه تلاش برای توسعه متوازن استان کوتاهی نمی کنند.
امیری گفت: امروز به مجلسی نیاز داریم که با کمک دولت، اقتصاد کشور را بازسازی کند و این مهم به عزم همه قوا، رسانه ملی و تریبون مساجد، احزاب و جمعیت های نظام دارد که در این جهت فکر و حرکت کنند.

 

وی افزود: این امر نیاز به آرامش، امید و سرمایه گذاری دارد و جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی اعتماد به نظام قانونمند و شفاف را می خواهد.

 

وی اظهار کرد: در استان کرمان با همت استاندار ۱۹۷ طرح با سرمایه گذاری ۱۳۷ هزار میلیارد تومان آماده شده است که ۳۵ میلیارد دلار نیاز فاینانس پروژه هاست تا ۴۸ هزار شغل ایجاد کند و در فضای تند سیاسی امکان پذیر نیست و باید آرامش وجود داشته باشد.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در صنعت نفت بشدت به سرمایه گذاری نیاز داریم و طی آن سال ها صنعت نفت نه تنها توسعه نیافت بلکه تولید کاهش پیدا کرد و صدمه دید و فقط در این صنعت با فضای تعاملی که دولت ایجاد کرده است می توان تولید ثروت کرد.

 

وی افزود: طبق بررسی هایی که پاییز امسال صورت گرفته ۵ میلیون نفر از سرمایه های نیروی انسانی کشور بیکار هستند و باید برای مهار بحران بیکاری سالانه ۹۵۰ هزار تا یک میلیون شغل ایجاد کرد که کار راحتی نیست.

 

امیری تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه پیش بینی کردیم که نرخ تورم تا پایان برنامه به ۸.۹ و نرخ بیکاری به هفت درصد برسد که سالانه به ۸۴۸ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه برای خروج از رکود باید مصرف تولیدات داخلی تحریک شود گفت: این امر نیاز به فعال شدن پروژه های عمرانی و صادارت دارد و منابع مالی می خواهد و باید از منابع مالی در دست مردم، سرمایه گذاری مستقیم، اوراق مشارکت یا از سرمایه گذاری های ایرانیان خارج از کشور و سرمایه گذاری خارجی تامین کنیم که نیاز به آرامش و سعه صدر دارد.

 

وی بیان کرد: امروز اولویت های ما اینها هستند و مجلس شورای اسلامی و دستگاه های نظارتی باید با این نگاه ورود کنند و هر تصمیم دولت مورد هجوم واقع نشود.

 

shokrane-hozor_03

shokrane-hozor_02

shokrane-hozor_04

 

 

انتهای پیام/