۱۱ پایگاه در سطح شهرستان زرند آماده دریافت کمکهای مردم در جشن نیکوکاری

رئیس کمیته امداد امام خمینی زرند گفت: ۱۱ پایگاه ثابت و سیار با استقرار کمک‌های مردم نوعدوست شهرستان زرند را در جشن نیکوکاری جمع‌آوری می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند گفت: در سطح شهرستان زرند ۱۱ پایگاه آماده دریافت کمکهای مردم خیّر زرند برای جشن نیکوکاری است.

 

ALIZADEH

 

“محمد علیزاده” در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، با اعلام این خبر اظهار کرد: هشتم تا چهاردهم اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند افزود: این آئین امسال با شعار «همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» در روزهای دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم اسفند ماه به منظور جمع آوری کمک های مردمی به محرومین و نیازمندان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری دوازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در روز سیزدهم اسفند میادین، مساجد و مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های بسیج آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند و روز چهاردهم اسفندماه نیز پایگاه‌هایی در معیادگاه‌های نماز جمعه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان راه‌اندازی خواهد شد.

 

علیزاده خاطرنشان کرد: ۱۱ صندوق ثابت و سیار با استقرار در میادین، مصلای نماز جمعه و مسیرهای پیاده‌روی و ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردم نوعدوست شهرستان زرند را جمع‌آوری می‌کنند.

 

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس و پایگاه‌های کمیته امداد تا پایان سال در اختیار خانواده‌های نیازمند و محروم شهرستان قرار می‌گیرد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) زرند افزود: روز گذشته نخستین روز از جشن در ۲۱۶ مدرسه سطح شهرستان زرند برگزار شد و امروز و فردا نیز ادامه دارد.

 

ایشان خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از ۳۵۰ میلیون ریال در روز جشن نیکوکاری از سوی مردم خیر و نوعدوست شهرستان زرند جمع‌آوری شده است.

 

انتهای پیام/