کسب رتبه اول حضور مردم در انتخابات توسط شهرستان زرند / مشارکت ۷۷/۴ درصدی مردم زرند در انتخابات

خنجری فرماندار زرند در نشست هیئت های اجرائی و نظارت شورای نگهبان این شهرستان، مردم این دیار کویری را برنده اصلی انتخابات دانست و گفت: هماهنگی های خوب، تعامل و همکاری هیئت های اجرائی و نظارت توانست بهترین انتخابات را برای شهرستان رقم بزند.

فرماندار زرند گفت: شهرستان زرند، رتبه اول حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در سطح استان کرمان کسب کرد.

 

nazarat-zarand

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در نشست هیئت های اجرائی و نظارت شورای نگهبان این شهرستان، مردم این دیار کویری را برنده اصلی انتخابات دانست و گفت: هماهنگی های خوب، تعامل و همکاری هیئت های اجرائی و نظارت توانست بهترین انتخابات را برای شهرستان رقم بزند.

 

ایشان با اعلام اینکه بعد از انتخابات تمام رقابت ها تبدیل به رفاقت گردید، گفت: در هفتم اسفند ماه ۹۴ بار دیگر برگ زرین و پر افتخار دیگری در کارنامه مردم همیشه در صحنه زرند ثبت شد که نشان از شعور و درک و فهم سیاسی بالای این مردم دیار دارد.

 

وی ضمن تقدیر از حضور حماسه ساز مردم زرند در انتخابات، گفت: این حضور گسترده و معنا دار باعث افزایش رتبه شهرستان در استان شده است بطوری که شهرستان زرند در استان رتبه اول حضور مردم در انتخابات را به خود اختصاص داده است.

 

فرماندار زرند گفت: در این انتخابات شهرستان زرند ۱۰۸۳۱۴واجد شرایط برای رأی دادن داشته است، بطوری که ۸۳۸۵۵ نفر در این انتخابات حضور داشته اند.

 

خنجری از مشارکت ۷۷/۴ درصدی مردم زرند در انتخابات خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه تا آخرین روز رسیدگی به شکایات هیچ گونه شکایتی به این فرمانداری ارسال نشده است.

 

“سید مهدی قویدل” دادستان زرند نیز در این نشست صمیمی خواستار آسیب شناسی انتخابات شد و گفت: همه مجریان برگزاری انتخابات باید از ابتدا تا انتهای انتخابات را مورد رصد و ارزیابی قرار دهند و این امر را آسیب شناسی نمایند.

 

وی ارزیابی این انتخابات را باعث بالا رفتن سطح آگاهی نسبت به انتخابات آینده خواهد شد و افزود: وحدت، وفاق بین کاندیداها و هواداران آنها باعث ایجاد یک روند خوب در انتخابات شد واین امر توانست امید و پیشرفت را برای شهرستان زرند ارمغان آورد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از اعضای هیئت های اجرایی و نظارت شورای نگهبان شهرستان زرند قدردانی شد.

 

انتهای پیام/