استان کرمان کاملا آماده برگزاری انتخابات است/ انصراف ۵۶نفر ازکاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون ۵۶ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و ۹۱ نفر در صحنه رقابت باقی مانده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: ۵۶ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف دادند.

 

 zeka-asadi-kerman

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، “حمید ذکااسدی” معاون استاندار کرمان اظهار کرد: تاکنون ۵۶ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمان انصراف داده اند و ۹۱ نفر در میدان رقابت هستند.

 

وی بیان داشت: ۷ نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، ۴ نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و ۱۲ نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر انصراف داده اند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ادامه داد: همچنین ۵ نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، ۶ نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور، ۱ نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، فاریاب و قلعه گنج و ۱۱ نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار انصراف داده اند.

 

وی ابراز داشت: بیش از ۳۳ هزار نفر در استان کرمان در برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ مشارکت می کنند که این افراد در دو هزار و ۱۶۴ شعبه اخذ رای شامل یک هزار و ۲۵۸ شعبه ثابت و ۹۰۶ شعبه سیار حضور می یابند.

 

ذکااسدی ابراز داشت: دو میلیون و ۳۸ هزار و ۸۷۸ نفر واجد شرایط رای دادن در استان کرمان برای انتخابات هفتم اسفندماه ۹۴ داریم که از این تعداد ۱۲۰ هزار و ۱۷۳ نفر رای اولی هستند.

 

وی اظهار داشت: متولدین ۷ اسفند ۱۳۷۶ و ماقبل آن واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان همچنین امنیت و سلامت انتخابات را امری مهم خواند و تاکید کرد: تدابیر لازم در همه زمینه های امنیتی اتخاذ شده و ارکان امنیتی استان کرمان به صورت آماده باش برای برگزاری انتخابات امن و سالم هستند.

 

ذکااسدی افزود: تدارکات و ملزومات مربوط به انتخابات اعم از تعرفه ها و صندوق های اخذ رای و سایر دستگاه های الکترونیکی در اختیار حوزه های اصلی و فرعی قرار گرفته است و استان کرمان از همه نظر آماده برگزاری انتخابات مشارکتی و امن است.

 

وی ادامه داد: از همه اقشار مختلف در استان کرمان دعوت می کنیم تا در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و با رای حداکثری خود به کاندیداهای مورد نظر موجبات تقویت نظام جمهوری اسلامی را فراهم آورند.

 

انتهای پیام/