مردم با حضور پرشور در انتخابات وحدت به نمایش بگذارند/ نمایش اقتدار در ۷ اسفند

نماینده اصلاح طلب مجلس گفت: شرایط منطقه ایجاب می‌کند تا مردم با حضور پرشور در انتخابات وحدت استراتژیک خود را به نمایش گذارند و با این حضور پشتیبانی خود از نظام را اثبات کنند.

امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: شرایط منطقه ایجاب می‌کند تا مردم با حضور پرشور در انتخابات وحدت استراتژیک خود را به نمایش گذارند و با این حضور پشتیبانی خود از نظام را اثبات کنند.

 

Amiri

 

به گزارش صدای زرند، دکتر “حسین امیری” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند، گفت: شرایط حساس منطقه ایجاب می‌کند تا مردم با حضور پرشور در انتخابات و وحدت استراتژیک خود اقتدار کشور و نظام را به نمایش بگذارند.

 

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات در واقع به معنای پشتیبانی مردم از نظام و قوای سه‌گانه است و قطعاً این حضور فعال مردم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: امروز ما شاهد حضور داعش در عراق، افغانستان و سایر کشورهای منطقه هستیم و حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند متضمن اقتدار کشور در شرایط فعلی منطقه باشد.

 

امیری در پایان خاطرنشان کرد: انتخابات پیش رو اولین انتخابات ما بعد از توافق هسته‌ای و اجرای برجام است و این خود باز به اهمیت آن و حضور مردم در این انتخابات می‌افزاید.

 

انتهای پیام/