رسیدگی ویژه به تخلفات انتخاباتی در زرند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان و عاملان بی نظمی در عرصه انتخابات مصمم و قاطع است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: دستگاه قضائی فضای تبلیغات انتخابات را بصورت دقیق رصدخواهد کرد و با دقت نظر تمامی تخلفات انتخاباتی از سوی نامزدها و هواداران آنها را رصد و بصورت ویژه به تخلفات وجرائم انتخاباتی رسیدگی می نماید.

ghavidel-dadsetaan-zarand-03

 

“سید مهدی قویدل” دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در گفت و گو با خبرنگار صدای زرند، اظهار کرد: دستگاه قضایی در برخورد با مخلان و عاملان بی نظمی در عرصه انتخابات مصمم و قاطع است.

 

وی انتخابات را مظهر اصلی مردم سالاری دینی در ایران اسلامی دانست و گفت: انتخابات به همین دلیل از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با تاکید بر اینکه طرفداران نامزدهای انتخابات نباید از چارچوب قانون خارج شوند افزود: با صراحت اعلام می کنیم دستگاه قضایی بدون هر گونه جناح بندی سیاسی صرفا عمل به قانون را مورد تاکید قرار می دهد و تنها حرکت در مسیر قانون ملاک عمل خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: تامین آرامش و امنیت مردم در انتخابات پیش رو مهمترین اصل برای دستگاه های قضایی و امنیتی است.

 

قویدل بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی و پرهیز از راه انداختن کاروان های تبلیغاتی هنگام تبلیغات نامزدها تاکید کرد و گفت: علاوه بر برخورد قاطعانه دستگاه قضایی و امنیتی، نامزدها نیز در این راستا مسئول و پاسخگو هستند.

 

وی از نامزدهای انتخابات و هواداران آنها خواست با رعایت قانون و پرهیز از تخریب سایر رقبا شرایط را برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و قانونمند فراهم کنند.

 

وی اعلام کرد: امیدواریم در این دوره از انتخابات نیز با رعایت موازین قانونی و اخلاق انتخاباتی و مشارکت حداکثری مورد تاکید مقام معظم رهبری بار دیگر دشمنان نظام اسلامی مایوس شوند.

 

انتهای پیام/