ملت ایران با حضور در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد

امام جمعه زرند با بیان این که معروف دوم حضور در دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، گفت: به لطف خداوند با حضور حداکثری و پرشور مردم، امید دشمنان ناامید می‌شود و تیر آنها به سنگ می خورد و مجلسی انقلابی‌تر از گذشته، مجلسی وفادارتر به راه و اندیشه حضرت امام و وفادارتر به اصل ولایت فقیه تشکیل می‌شود و بار دیگر ملت ایران مشت محکمی بر دهان آمریکای خون آشام می زند.

امام جمعه زرند با بیان این که معروف دوم حضور در دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، گفت: به لطف خداوند با حضور حداکثری و پرشور مردم، امید دشمنان ناامید می‌شود و تیر آنها به سنگ می خورد و مجلسی انقلابی‌تر از گذشته، مجلسی وفادارتر به راه و اندیشه حضرت امام و وفادارتر به اصل ولایت فقیه تشکیل می‌شود و بار دیگر ملت ایران مشت محکمی بر دهان آمریکای خون آشام می زند.

 

Ebrahimi-emamjome-zarand

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام “علی ابراهیمی”، امام جمعه زرند، با تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار کرد: ملت ایران یک معروف بسیار مهم و سرنوشت‌ساز را پشت سر گذاشتند و با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاقمندی خود را به انقلاب، قرآن و اهل بیت نشان دادند و همچنین تنفر خود را به استکبار جهانی نشان دادند؛ و اگر امیرالمومنین نیز حمایت و پشتوانه مردم را داشتند هیچگاه حکومت را از ایشان غصب نمی کردند و حضرت سر در چاه گریه نمی کردند و ائمه این همه بلا و مصیبت نمی دیدند.

 

وی بیان کرد: معروف دوم حضور در دو انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان است، که ان شاءالله با حضور حداکثری و پر شور مردم، امید دشمنان نا امید می شود و تیر آنها به سنگ می خورد، و ان شاءالله مجلسی انقلابی تر از گذشته ، مجلسی وفادارتر به راه و اندیشه حضرت امام و وفادارتر به اصل ولایت فقیه تشکیل می شود و باردیگر ملت ایران مشت محکمی بر دهان امریکای خون آشام می زند.

 

 

توصیه امام خمینی(ره) به شورای نگهبان

 

امام جمعه زرند در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: یکی دیگر از برکات انقلاب این نهادهای قانونی است که از برکت حضرت امام برای حفظ انقلاب از شر دشمنان و جلوگیری از انحراف نظام وهمچنین جلوگیری از ورود افراد ناباب به ارکان نظام به وجود آمد، یکی از این نهادها شورای نگهبان است، امروز صحبت های مختلفی درباره این نهاد می شنویم؛ عده ای تعریف و تجمید می کنند و عده ای نیز در پی تخریب و تضعیف شورای نگهبان هستند؛ معیار و میزان را در کلام حضرت امام بررسی می‌کنیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: حضرت امام(ره) در توصیه به شورای نگهبان می فرمایند: «از شورای محترم نگهبان می‌خواهم و توصیه می کنم، چه در نسل حاضر و چه در نسلهای آینده که با کمال دقت و قدرت، وظایف اسلامی و ملی خود را ایفا و تحت تأثیر هیچ قدرتی واقع نشوند. و از قوانین مخالف با شرع مطهر و قانون اساسی بدون هیچ ملاحظه جلوگیری نمایند».

 

 

وظایف شورای نگهبان

 

وی ادامه داد: از وظایف شورای نگهبان صیانت و نگهبانی از اسلام و انقلاب است، کسی که می‌خواهد به ارکان نظام وارد شود باید از سوی شورای نگهبان احراز صلاحیت شود، فرض کنید شما یک مغازه یا شرکتی را دارید آیا به هر کسی اعتماد می کنید و بدون تحقیق و بررسی به او کار می دهید؟ اگر فردی که برای شما کار می کند، انسان خوبی نباشد، اموال شما را غارت کند وبه شما ضرر فراوان می رساند. چگونه است که شما برای کارکردن افراد در یک شرکت،نهایت دقت را می کنید تا بهترین را انتخاب کنید ولی برای قرار دادن افراد در پست های حساس نظام دقت نشود؟ آن هم کشور ما، با این همه دشمن ،نمی توان اجازه داد تا هرکسی بدون حساب و کتاب وارد ارکان انقلاب شود.

 

امام جمعه زرند خاطرنشان کرد: همین شهرستان زرند حدود ۶۰۰ شهید داده است، در کنار آن ما کلی جانباز داریم و بسیاری از خانواده ها در جنگ آسیب دیده اند و عزیزان خود را از دست داده اند، نمی توان با سهل انگاری خون شهدا و زحمت گذشتگان را پایمال کرد تا دشمن در عمق ارکان نظام نفوذ کند و چون موریانه پایه های نظام را بخورد و سست کند.

 

 

چشم طمع دشمنان به جمهوری اسلامی ایران

 

حجت الاسلام ابراهیمی تأکید کرد: دشمنان ما به این نظام چشم طمع دارند، این وظیفه شورای نگهبان است که در مورد صلاحیت افراد برای ورود به ارکان نظام تحقیق و بررسی کند، ۱۲هزار نفر برای مجلس ثبت نام کردند واین رقم افزایش ۶۰ درصدی ثبت نام کنندگان را نسبت به سالهای گذشته نشان می دهد و نزدیک ۴۰۰۰ نفر از آنها تایید صلاحیت شده اند میانگین برای هر صندلی مجلس، حدود ۱۶ نفر رقابت می کنند.

 

امام جمعه زرند عنوان کرد: آنچه مهم است، برگزاری باشکوه انتخابات با حضور حداکثری مردم است، مهم این است که نهاد قانونی شورای نگهبان طبق قانون وظیفه اش را انجام دهد و حدود ۱۰۰ نفر که در فنته سال ۸۸ دست داشتند و در مجلس ششم بدترین ضربه را زدند، توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و حالا یک عده به شورای نگهبان فشار می آورند که اینها را تأیید کنید.

 

وی ابراز کرد: اگر چنین بشود که بنی صدر درست می شود، در انتخابات سال ۸۸ با فشار روی شورای نگهبان ، آن دو نفر تایید شدند وآن مسائل پیش آمد وچه خسارتهایی که به کشور زده شد، ۸ماه کشور درگیر فتنه و آشوب بود، اهمیت شورای نگهبان بسیار زیاد است، و نباید این نهاد انقلابی را تخریب کرد.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: البته اعضای شورای نگهبان معصوم نیستند و ممکن است آنها هم در رای خود اشتباه کنند، اگر کسی به رد صلاحیت خود اعتراض دارد، می‌تواند قانونی اعتراض خودش را انجام بدهد، اصل جریان شورای نگهبان این است که حافظ اسلام و تشیع است و حمله های بیجا برای تضعیف این نهاد، کار درستی نیست.

 

امام جمعه زرند اضافه کرد: حفظ این نظام از نماز هم واجب تر است، ماحق نداریم با تخریب این نهاد پایه های نظام را سست کنیم تا تکفیری ها بر ما مسلط شوند، اگر گروههای تکفیری چون داعش بر ما مسلط شوند به هیچ کس رحم نمی کنند، خدا می داند که این از خدا بی خبران چه جنایتهایی رادر عراق و سوریه انجام می دهند و از اذیت و آزار زنان مسلمان و کشتار آنها تا غارت نفت این کشورها، همه ما باید در مقابل این همه دشمن، وحدت و همدلی بیشتری داشته باشیم و با حضور خود در انتخابات هفتم اسفند مشت محکمی به دشمنان بزنیم.

 

 

برنامه ریزی دشمنان برای تسلط بر نظام اسلامی

 

وی اضافه کرد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ، ما مورد تهاجم دشمنان هستیم وآنها نمی خواهند اجازه بدهند این نور خدا روشن بماند، امروز یزیدیان زمان در مقابل ما هستند و تمام تلاش خود را برای نابودی این نظام می کنند، خود آنها می گویند که برای انتخابات پیش رو در ایران اسلامی برنامه دارند.

امام جمعه زرند ادامه داد: اولین راهبرد آنها در انتخابات این است که کسانی در انتخابات مجلس رأی بیاورند که ضد انقلاب باشند و اگر این امر محقق نشد کسانی به مجلس راه پیدا کنند که یا غیر انقلابی باشند و یا به انقلاب کم توجه باشند تا مجلسی ایجاد شود که به جای تمسک به راه اسلام ناب و امام(ره) و به جای پیروی از اندیشه حضرت امام(ره) و پایبندی به اصول مکتب حضرت امام (ره) ، متمایل به غرب باشد و در پی مذاکره با استکبار وبه دنبال عادی سازی روابط با آنها باشد، یعنی بر خلاف اصول امام رفتار کند زیرا امام (ره) می فرمایند« رابطه بین ما و استکبار مانند رابطه بین بره با گرگ است که رابطه صلاحمندی برای بره نیست».

 

 

اقدامات پیش روی دشمن برای بدبین کردن مردم نسبت به نظام

 

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان گفت: از دیگر راهبرهای استکبار برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایجاد درگیری بین خواص انقلاب، ایجاد شّک و شُبهه نسبت به نهادهای قانونی، ایجاد تفرقه، بدبین کردن مردم نسبت به نظام؛ همه اینها از اهداف دشمن است، وظیفه ما این است بر خلاف خواست دشمن عمل کنیم.

 

انتهای پیام/