مطالبات کارگران شرکت فولاد زرند پرداخت شود / امنیت سرمایه گذاران در زرند تأمین شده است

نشست مشترک خنجری فرماندار زرند، قویدل دادستان، صادق زاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار با مدیران و پیمانکاران شرکت فولاد زرند در محل فرمانداری تشکیل شد.

خنجری فرماندار شهرستان زرند گفت: خوشبختانه امنیت بالای سرمایه گذاران در شهرستان زرند باعث رغبت به سرمایه گذاری عظیم سرمایه گذاران در این شهرستان شده است.

 

neshast-khanjeri

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند صبح امروز در نشست مدیران و پیمانکاران شرکت فولاد زرند، خواستار اجرای کامل مفاد قراردادهای پیمانکاران با کارگران شد و تصریح کرد: اگر مدیران کارخانجات صنعتی بتوانند به طور کامل مفاد قراردادها را بررسی کنند، هیچگاه مشکلی در این نهادهای صنعتی به وجود نخواهد آمد.

 

خنجری با اعلام اینکه با راه اندازی این کارخانجات تحول عظیمی در شهرستان در حال رقم خوردن می باشد، گفت: باید همه مدیران و مسئولین تلاش خود را برای بر طرف کردن مشکلات کارخانجات به کار گیرند و تلاش جهادگونه ای در این خصوص انجام دهند.

 

وی به وضعیت سرمایه گذاران در شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امنیت بالای سرمایه گذاران در شهرستان زرند باعث رغبت به سرمایه گذاری عظیم سرمایه گذاران در این شهرستان شده است.

 

فرماندار زرند افزود: ایجاد امنیت در این شهرستان یکی از نیازهای اصلی سرمایه گذاری می باشد که خوشبختانه زرند از این لحاظ در رتبه بالائی قرار دارد.

 

وی در ادامه تصریح کرد: برای آبادانی و سربلندی زرند از هیچ تلاشی برای شهرستان فرو گذاری نخواهیم کرد.

 

خنجری خواستار رفع مشکلات کارگران شاغل در مجموعه های صنعتی و معدنی شد و تصریح کرد: پرداخت مطالبات کارگران باعث حفظ آرامش و دلگرمی این عزیزان شده و می تواند راندمان فعالیت یک مجموعه را به طور چشمگیری افزایش دهد.

 

انتهای پیام/