کاهش آسیب های اجتماعی مددجویان زندانی اولویت دارد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: وضعیت زندان زرند ازلحاظ برنامه ریزی و زیرساخت های رفاهی رو به پیشرفت وبهبود است.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان زرند گفت: وضعیت زندان زرند ازلحاظ برنامه ریزی و زیرساخت های رفاهی رو به پیشرفت وبهبود است.

 

سید مهدی قویدل

 

به گزارش صدای زرند، “سید مهدی قویدل” در جمع کارمندان اداره زندان شهرستان زرند با بیان اینکه همه مسئولین نظام به دنبال کاهش جمعیت کیفری هستند، بیان داشت: در بحث زندان وزندانیان قطعا آسیب های بسیار زیادی هم برای افراد زندانی و هم برای خانواده های آنان وجود دارد که ما نمی خواهیم این آسیب ها وجود داشته باشد و به دنبال کاهش آن هستیم.

 

این مقام قضائی افزود: بنا به گزارش رئیس اداره زندان زرند اقدامات فرهنگی و ورزشی خوب و مناسبی از قبیل برگزاری کلاس های حفظ و روخوانی، روانخوانی قران کریم برای مددجویان زندانی اجرا شده است و با همکاری زندانیان می توان گام های موثری در زمینه رشد فکری آنان برداشت.

 

وی بااشاره به اینکه خداوند انسان رابه عنوان خلیفه الله بر روی زمین قرار داده واز مقام بالایی برخوردار است، گفت: جای بسی تاسف است که انسان خود را در وضعیتی قرار دهد که از آزادی و امکاناتی که خداوند متعال برای او در نظرگرفته است محروم باشد.

 

قویدل در پایان پیشبرد فعالیت های اصلاحی و تربیتی را در نتیجه ثبات امنیت در سطح زندان ها دانست و بر تداوم اقداماتی که به آگاهی بخشی زندانیان کمک می کند تاکید نمود.

 

انتهای پیام/