ایستگاه پرستاری صلواتی در زرند برگزار شد!

هیئت عشاق الرسول (ص) با همکاری نظام پرستاری و مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرند، جشن خیابانی روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را با رویکردی فرهنگی مذهبی اجرا کردند.

IstgahParastari_ddfkd5505000هیئت عشاق الرسول (ص) با همکاری نظام پرستاری و مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان زرند، جشن خیابانی روز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار را با رویکردی فرهنگی مذهبی اجرا کردند.

 

به گزارش صدای زرند، در این طرح که همراه با مولودی خوانی و پذیرایی خیابانی بود، یک ایستگاه پرستاری سیار به صورت صلواتی برپا شد که توسط دانشجویان پرستار به عموم مردم خدمات پرستاری از جمله سنجش فشارخون و مشاوره های پرستاری ارائه گردید.

 

هدف از انجام این طرح فرهنگی، مذهبی خیابانی، گرامیداشت زادروز حضرت زینب (س) و قدردانی از زحمات فراوان و گمنام پرستاران گرامی که همواره برای بیماران بیشترین زحمات را دارند ولی کمتر دیده می شوند، بود.

 

امید آن است که زین پس بیشتر قدردان زحمات پرستاران گمنامی باشیم که اگر زحماتشان نبود، دردمان التیامی نداشت و کار به نتیجه نمیرسید! اجرشان با حضرت زینب (س).

 

ان شاءالله که همه پرستاران پرتلاشمان که نامشان مزین شده به زادروز این بزرگ بانوی اسلام، با الگو قراردادن حضرت زینب (س)، استوره صبر و مقامت، همواره برای زنده نگه داشتن اصول دینی و انسانی موفق باشند.

 

جا دارد از تمامی افرادی که در این طرح فرهنگی مذهبی زحمات زیادی کشیدند به ویژه اعضای هیئت مدیره نظام پرستاری شهرستان زرند، جناب آقای آرایش، آقای سلطانی، و همچنین به طور ویژه از آقای یزدانپناه عضو هیئت مدیره و مسئول فوریتهای پزشکی ۱۱۵ زرند تشکر شود همچنین از سرکار خانم مهدوی مسئول روابط عمومی بیمارستان سینا زرند و دانشجویان صبور پرستاری خانم عربپور و آقایان مهدی سیف الدینی و محمدرسول محمد یاری نیز کمال تشکر را داریم / أجْرُکُمْ عِنْدَاللّه.

 

IstgahParastari_ddfkd55052 IstgahParastari_ddfkd55051

 

انتهای پیام/