افزایش آمار زندانیان یک آسیب و تهدید است

جعفری افزایش آمار زندانیان را یک آسیب و تهدید برای نظام مقدس اسلامی ایران دانست و افزود: این امر مورد سوء استفاده منافقین و گاهی بد خواهان قرار می گیرد.

رئیس دادگستری شهرستان زرند به همراه دادستان و جمعی از قضات از کلیه قسمت های زندان این شهرستان بازدید بعمل آورد.

 

jafari-dadgostari-zarand

 

به گزارش صدای زرند، “مهدی جعفری” رئیس دادگستری شهرستان زرند، ضمن تقدیر از تعامل و همکاری مسئولین زندان با مراجع قضایی در جهت رفع مشکلات زندانیان و خانوادهای آنان، گفت: سعی خواهیم کرد با هماهنگی و همکاری زندان وقاضی ناظر، امورات مربوط به زندان را در خود زندان با سهولت بیشتری دنبال و مشکلات آنان را حل و فصل کنیم.

 

این مقام قضائی در ادامه در جمع کارمندان اداره زندان شهرستان زرند، ضمن بیان ویژگی های اخلاقی امام راحل، اظهار داشت: ما باید خود را در قبال این انقلاب و شهیدان مسئول بدانیم و برای اعتلای نظام و ارزش ها حرکت کنیم.

 

وی افزایش آمار زندانیان را یک آسیب و تهدید برای نظام مقدس اسلامی ایران دانست و افزود: این امر مورد سوء استفاده منافقین و گاهی بد خواهان قرار می گیرد.

 

وی اظهار داشت: به فضل و مدد الهی در سی و شش سال گذشته، انقلاب شکوهمند اسلامی از تمام بحران ها ،تحریم ها و مشکلات با سرافرازی و بصیرت عبور کرده است و می رود تا که در قله های پیشرفت قرار گیرد.

 

رئیس دادگستری زرند افزود: در اندیشه های بزرگ امام راحل(ره)، ارزشهای اسلامی و عدالت موج می زد و هر فرد انقلابی باید برنامه زندگی اش را بر این بنا پایه گذاری کند.

 

انتهای پیام/