۴ طرح بهداشتی‌ خدماتی در زرند بهره‌برداری شد

با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ۴ طرح بهداشتی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال چهار طرح بهداشتی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان زرند مورد بهره‌برداری و گلنگ زنی قرار گرفت.

 

 

Efttahe-khanook

به گزارش خبرنگار صدای زرند، در هشتمین روز از دهه مبارکه فجر با سرمایه‌گذاری ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال چهار طرح مختلف بهداشتی، خدماتی و فرهنگی در شهرستان زرند با حضور خنجری فرماندار زرند، امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی، حق دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و جمعی از مسئولان اجرایی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

“حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب اورژانس بین جاده‌ای مسجد ابوالفضل (ع)، ساماندهی گلزار شهدای سربنان و آزمایشگاه مرکز بهداشتی و درمانی شهر خانوک است.

 

خنجری افزود: افتتاح اورژانس بین راهی ۱۱۵مسجد ابوالفضل(ع) با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

وی تصریح کرد: پایگاه اورژانس در جاده ها نقش بسزایی در جلوگیری از فوت و انتقال بموقع مصدومان به بیمارستان دارند، لذا امیدواریم با راه اندازی این ساختمان شاهد کاهش تلفات و حوادث در این مسیرها باشیم.

 

فرماندار زرند ادامه داد: ساماندهی گلزار ۵ شهید دفاع مقدس در روستای خنک سربنان با هزینه ۳۰۰ میلیون ریال انجام شد.

 

وی در این مراسم نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس گفت: مزار این شهداء باید پایگاهی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

نماینده عالی دولت شهرستان زرند افزود: آزمایشگاه شهر خانوک با زیر بنای ۴۵۰متر مربع با هزینه ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با کمک خیر حاج محمد عرب نژاد بهسازی و به بهربرداری رسید.

 

مهندس “ماشاالله عرب پور” رئیس شبکه بهداشت زرند با اعلام اینکه این آزمایشگاه با کمک خیر عربنژاد بهسازی و راه اندازی شده است، گفت: سعی شده است در راه اندازی این ازمایشگاه از بهترین لوازم و امکانات پزشکی استفاده شود.

 

مهندس عربپور تصریح کرد: بخش آزمایشگاه،مامائی،دندانپزشکی،تیم سلامت شامل(بهورز و کارشناس سلامت)،پزشک،پرستار در نظر گرفته شده است.

 

دکتر “علی‌اکبر حق دوست” رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از همه مسئولین شهرستان و خیر عرب نژاد، گفت: شهرستان زرند در طی چند سال گذشته توانسته است امکانات خوبی را در بخش سلامت جذب نماید.

 

وی با اعلام اینکه در طی یک سال گذشته بیش از ۳/۲ دهم میلیارد تومان وسایل برای بخش سلامت شهرستان خریداری شده است، گفت: همه این امکانات در راستای رفاه و خدمات بهداشتی موثر به شهروندان به انجام رسیده است.

 

خنجری فرماندار زرند به همراهی حقدوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دکتر امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی کلنگ خانه پزشک شهر خانوک را نیز که با کمک خیر نیکوکار حاج محمد عرب نژاد با اعتبار ۲ میلیارد ریال ساخته خواهد شد، به زمین زدند.

 

فرماندار زرند افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها بیش از ۳ هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

 

انتهای پیام/