کاهش ۱۵ درصدی سرقت‌های مهم در زرند

سرهنگ چوگانی فرمانده انتظامی شهرستان زرند، گفت: در بررسی به عمل آمده، سرقت های مهم در حوزه استحفاظی این فرماندهی در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کاهش سرقت های مهم در ۱۰ ماهه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ نورعلی چوگانی

به گزارش صدای زرند، سرهنگ “نور علی چوگانی” فرمانده انتظامی شهرستان زرند، گفت: در بررسی به عمل آمده، سرقت های مهم در حوزه استحفاظی این فرماندهی در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشته است.

 

وی افزود: طی مدت مذکور نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش کشف و کاهش هشت درصدی وقوع جرم را در شهرستان داشته ایم که این کشفیات با انجام طرح¬های ارتقاء امنیت اجتماعی صورت گرفته است.

 

چوگانی تصریح کرد: در این مدت ۳۵۰ نفر سارق دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.

 

وی ادامه داد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، با تلاش بی وقفه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بالغ بر ۸۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش کشفیات داشته ایم.

 

فرمانده انتظامی شهرستان زرند با اشاره به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و تبعیت از مقررات و انضباط اجتماعی خاطر نشان کرد: در ده ماهه سال جاری ۵۲۹ فقره انواع تصادفات (فوتی، جرحی و خسارتی) در شهرستان رخ داده که در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته است.

 

وی در ارتباط با مزاحمت های خیابانی و جرائمی در این خصوص افزود: بالغ بر ۲۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت و قریب به ۱۴۰۰ دستگاه خودرو توقیف و تحویل پارکینگ شده است.

 

این مقام ارشد انتظامی، موفقیت پلیس را نتیجه تلاش مخلصانه و شبانه روزی و بکار گیری اقدامات پیشگیرانه ازجمله ، طرح آموزش همگانی و هشدار پلیسی در مساجد و مدارس، راه اندازی گشت های آشکار رعد، افزایش گشت های فوریتی پلیس ۱۱۰ و همچنین همکاری و تعامل بیشتر مردم با پلیس دانست.

 

وی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ مراتب را اعلام کنند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/