جناب آقای وزیر، به داد مردم زرند برسید / برای بیمار شدن در زرند باید وقت قبلی گرفت!!

درددل مردمی: جناب آقای دکتر در این بیمارستان به چیزی که اهمیت نمیدن بیمار است و در روز تعداد کمی بیمار ویزیت می شود!! انگار برای بیمار شدن در زرند باید وقت قبلی گرفت! بیمارانی که از راه دور با هزاران مشقت و سختی به مرکز شهرستان می آیند با نبود پزشک و یا تمام شدن نوبت باید چکار کنند؟!

DarkhastMardom_SedayeZarandبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، به گفته بسیاری از شهروندان زرندی کمبودها و مشکلات زیادی در زمینه بهداشت و درمان در این شهرستان به چشم می خورد که شاید مهمترین آن ها کمبود امکانات در این حیطه باشد.

              

اما در این میان برخی از مسئولین بهداشت و درمان زرند و کارکنان بیمارستان های حاضر در این شهرستان با رفتارهایی که با ارباب رجوع (بیمار) دارند به شدت این مشکلات می افزایند.

              

بر همین اساس یک درددل از سوی یکی از شهروندان زرندی به دستمان رسیده است که جناب آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی را مخاطب خود قرار داده است و از ایشان برای حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان زرند یاری جسته است.

              

جناب آقای وزیر محترم بهداشت و درمان و آموزش پزشکی،

با سلام و احترام،

              

جناب دکتر هاشمی عزیز لطفاً به داد مردم شهرستان زرند در استان کرمان برسید. با این هزینه زیادی که صرف احداث بیمارستان تامین اجتمایی شده است خدمات بسیار کمی در آن ارائه می شود کارکنان آن نیز برای ارائه خدمات کافی همکاری کافی را با بیمار ندارند. جناب آقای دکتر در این بیمارستان به چیزی که اهمیت نمیدن بیمار است و در روز تعداد کمی بیمار ویزیت می شود!! انگار برای بیمار شدن در زرند باید وقت قبلی گرفت! بیمارانی که از راه دور با هزاران مشقت و سختی به مرکز شهرستان می آیند با نبود پزشک و یا تمام شدن نوبت باید چکار کنند؟!

              

جناب آقای دکتر هاشمی عزیز، به نظر می رسد واقعاً واجب شده که برای حل مشکلات بهداشت و درمان زرند، مستقیم رسیدگی کنید و چاره ای بیاندیشید. پزشکان با تند خویی و بدی با بیماران رفتار می کنند و اکثر بیماران را جهت کسب درآمد بیشتر به مطب شخصی می کشانند. آقای وزیر آیا مردم با پرداخت هزینه بیمه همچنان باید آزاد ویزیت و درمان شوند؟؟ از مسئولین صدای زرند خواهش دارم لطفا این مشکل را منتشر نمایید تا شاید به گوش وزیر برسد و چاره ای برای حل مشکلات پیدا نمایند.

              

با سپاس از شما وزیر محترم برای پیگیری مشکل بهداشت و درمان شهرستان زرند.

              

امضا // شهروند زرندی ۲۰***۰۹۱۳۲۹

              

              
انتهای پیام/