افتتاح ۵ طرح عمرانی دیگر در زرند با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال

حبیب الله خنجری فرماندار زرند اظهار داشت: این طرح ها شامل بهره برداری از پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای عباس آباد، محمدآباد، روح آباد، اسماعیل آباد و ده ایرج می باشد.

در سومین روز از دهه مبارک فجر ۵ طرح عمرانی دیگر با حضور فرماندار زرند، بخشدار و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

 

Eftthe-tarhe

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار زرند اظهار داشت: این طرح ها شامل بهره برداری از پروژه های زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای عباس آباد، محمدآباد، روح آباد، اسماعیل آباد و ده ایرج می باشد.

 

وی در این مراسم ها با اعلام اینکه هدف ما ایجاد زیرساختهای مناسب برای روستائیان می باشد، گفت: اگر بخواهیم خدمات مطلوبی را در روستاها ارائه دهیم باید زیرساخت‌های لازم انجام شود.

 

فرماندار زرند با اعلام اینکه فراهم نبودن زیرساخت های توسعه تاثیرات مستقیم در عقب ماندگی روستاها دارد، اظهارداشت: توسعه آسفالت جاده های و معابر  روستایی نقش مهمی در شکوفایی هر منطقه دارد.

 

خنجری تصریح کرد: در این طرح ها مشارکت و همراهی اداره بنیاد مسکن و ابخشداری مرکزی توانسته است اقدامات موثری را برای روستائیان به ارمغان آورد.

 

ایشان هزینه انجام این طرح های مشارکتی را بیش از  ۶ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/