بهره برداری و کلنگ زنی ۵۸ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در زرند

خنجری با اعلام اینکه در این دهه بیش از ۵۸ پروژه عمرانی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد، هزینه انجام این فعالیت های عمرانی را بیش از ۱۶۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با بهره برداری از این طرح ها شاهد رونق و شکوفائی شهرستان زرند باشیم.

خنجری فرماندار زرند از بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی تعداد ۵۸ طرح عمرانی و اقتصادی در ایام دهه فجر امسال با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 

خنجری فرماندار زرند

“حبیب الله خنجری” فرماندار زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی دهه فجر را سر آغاز طلوع اسلام و خواستگاه ارزش های اسلامی دانست و گفت: در این دهه می توان از تولد دوباره  اسلام نام برد و که این امر در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانندی است.

 

خنجری فرماندار زرند تصریح کرد: روزهای دهه مبارک فجر، روزهایی فراموش نشدنی است که مردم با رهبری امام خمینی (ره) انقلابی مبتنی بر توحید و الهام گرفته از انقلاب سید الشهداءرا رقم زدند و تا به امروز از آن پاسداری کرده اند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: این شهرستان با توجه به ظرفیت های بالقوه در تمامی بخش های صنعتی، معدنی و کشاورزی مکانی مناسب برای سرمایه گذاران می باشد و هدف همه مسئولین نیز ایجاد زیرساخت های مناسب و جذب سرمایه گذار می باشد.

 

فرماندار زرند افزود: یکی از مهمترین دغدغه های مسئولین شهرستان اشتغال افراد جویای کار می باشد که ما نیز سعی داریم با برطرف نمودن موانع موجود در مسیر کارآفرینی و پیشرفت، بستری مناسب برای جوانان این شهرستان به وجود آوریم.

 

وی ضمن قدردانی از کلیه مدیران دستگاه های اداری و دولتی شهرستان گفت: با همت همه مدیران در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح طرح های خوبی در جهت رفاه شهروندان هستیم.

 

خنجری با اعلام اینکه در این دهه بیش از ۵۸ پروژه عمرانی کلنگ زنی و افتتاح خواهد شد، گفت: از جمله مهمترین طرح ها می توان به افتتاح طرح بزرگ مجتمع آب رسانی سیریز، افتتاح بزرگترین مجتمع دامپروری و پرورش گوسفند، افتتاح زمین های ورزشی، زیرسازی و آسفالت معابر در روستاها، افتتاح طرح های آب رسانی، افتتاح پروژه ترایفلورا کارخانه زغالشوئی، افتتاح ساختمان های بهداشتی و درمانگاه ها، کلنگ زنی و ساخت مدارس و بهره برداری از مدارس ساخته شده، افتتاح ساختمان های دهیاری ها، افتتاح خانه عالم و پزشک، افتتاح مراکز خدمات دهی و اورژانس، افتتاح کارگاه های مکانیک و آزمایشگاه های ماشین، افتتاح پارک بانوان و … اشاره کرد.

 

وی هزینه انجام این فعالیت های عمرانی را بیش از ۱۶۰میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد بتوانیم با بهره برداری از این طرح ها شاهد رونق و شکوفائی شهرستان زرند باشیم.

 

ایشان همچنین در پایان از شهروندان خواست همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمائی بیست و دوم بهمن مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزنند.

 

انتهای پیام/