تشریح برنامه های فرهنگی ورزشی دهه فجر در زرند

غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهداء ، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان از برنامه‌های اجرایی در دهه فجر در شهرستان زرند است.

فرماندار شهرستان زرند برنامه های فرهنگی ورزشی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر این شهرستان را تشریح کردند.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند

 

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برنامه های فرهنگی ورزشی این شهرستان را اعلام  و به مهمترین آنان نیز اشاره کرد.

 

وی با اشاره به اهمیت امید افزایی، همدلی و همزبانی و مردمی بودن برنامه‌های فرهنگی و هنری اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرستان زرند در دهه مبارک فجر سال جاری باید رویکردی مردمی و انقلابی باشد.

 

حبیب الله خنجری ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر از اجرای برنامه های شاد و مفرح فرهنگی و ورزشی در شهرستان خبر داد و گفت: در این دهه بیش از  ۲۳۰ برنامه فرهنگی ورزشی از سوی ادارات در نظر گرفته شده است که می تواند دهه خوبی را برای شهروندان به ارمغان اورد.

 

وی غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای، برگزاری مسابقات ورزشی مختلف در دو بخش بانوان و آقایان، برگزاری نمایشگاه عکس، جنگ شادی، برگزاری جشن بزرگ انقلاب، افتتاح و ساماندهی گلزارهای شهداء، نمایشگاه کتاب، اهداء خون، برگزاری جشنواره آشپزی، عیادت از بیماران، نواختن زنگ انقلاب، ویزیت رایگان بیماران و حضور پرشور جامعه ورزشی در یوم اله ۲۲ بهمن از مهم‌ترین برنامه‌های ایام دهه فجر عنوان کرد.

 

انتهای پیام/