زرندی ها آماده باشید! «شاهزاده روم» به زرند می آید!

«شاهزاده روم» داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند. این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد.

فیلم انیمشنی «شاهزاده روم» نام فیلم سینمایی انیمیشن ایرانی به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری است که طبق آمار منتشر شده با هزینه حدود ۲ میلیارد تومان توسط گروه هنرپویا ساخته شده است و اکنون به عنوان فیلم روز سینماهای سراسر کشور در حال رقابت با بسیاری از فیلم های سینمایی می باشد.

 

shahzadeh-rome-in-zarand

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، «شاهزاده روم» داستان عاشقی و دلدادگی پرنسسی مسیحی و پاکدامن به نام ملیکا را روایت می‌کند که از تبار پدر از نوادگان یشوعا وصی حضرت عیسی و از تبار مادر نواده قیصر روم است. سرنوشت این بانوی پاکدامن به گونه‌ای رقم می‌خورد که وی نهایتاً به بلاد اسلامی عزیمت می‌کند. این پرنسس مسیحی نهایتاً پس از آنکه به همسری امام یازدهم شیعیان در می‌آید، مادر منجی بشریت می‌گردد.

 

شاید بتوان این انیمیشن را بهترین انیمیشن ساخته شده در تاریخ سینمای ایران دانست که هم از لحاظ موضوع و داستان و هم از لحاظ تولید و کیفیت ساخت بسیار مناسب و پرمحتوی ساخته شده است.

 

سبز نگار زراوند وابسته به واحد فرهنگی هیئت عشاق الرسول زرند با همکاری برخی نهادهای دولتی در شهرستان زرند به مدت سه روز از تاریخ ۷ الی ۹ بهمن ماه قصد اکران این فیلم را در زرند دارند که بدین وسیله از تمامی علاقه مندان جهت تماشای این انیمیشن زیبا و دیدنی دعوت به عمل می آورد.

 

بی شک با توجه به نبود فضای سینمایی در شهرستان زرند وجود اینگونه برنامه ها با امکانات موجود در شهرستان می تواند بارقه امید و شادی را در جامعه زرند روشن نگه دارد.

مدیر تالار خان سالار نیز که چندی پیش با اجرای طرح اقساطی و بدون سود تالار خود، کمک شایانی به مشکل ازدواج جوانان نمودند، اکنون نیز با حمایت مالی از طرح اکران فیلم های سینمایی در زرند توانستند یکی دیگر از جنبه های فرهنگی اجتماعی را در شهرستان زرند اجرا کنند. تا بگفته خود ایشان انشاا…  به افزایش فضای فرهنگی شهر و کاهش معضلات اجتماعی کمک شود. امیدواریم دیگر سرمایه داران شهرستان نیز به غیر از تلاش های اقتصادی خود چنین کمک هایی به بعد فرهنگی شهرستان نمایند.

علاقه مندان تماشای این فیلم جهت تهیه بلیط می توانند به مراکز فروش بلیط مراجعه نمایند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید از طریق اینستاگرام با مسئولین هیئت عشاق الرسول (سبز نگار زراوند) در ارتباط باشید.

 

زمان اکران: ۷ الی ۹ بهمن ماه ۱۳۹۴

محل اکران: سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند

مراکز فروش بلیط:

۱- فروشگاه صنایع دستی فانوس – خیابان فردوس – نبش کوچه شماره ۲۰

۲- عطر و آرایشی گلستان – خیابان فلسطین – پایین تر از ارشاد

۳- خدمات کامپیوتر و لپ تاپ ایرانمنش – خیابان بهشتی

اینستاگرام سبزنگار زراوند: instagram.com/sabznegarzaravand

SabzNegar

 

Mrline-Kermoni-8-Entekhabat -3

انتهای پیام/