حاج مهدی برهانی نژاد از هیات اجرایی انتخابات زرند خداحافظی کرد

دلیل انصراف برهانی نژاد از هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند، احتمال حضور ایشان در جمع اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر حسین امیری خامکانی، نماینده کنونی مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان می باشد.

Mehdi-Borhaninejad10101به گزارش صدای زرند، مهدی برهانی نژاد عضو شورای اسلامی شهر زرند و رئیس شورای اسلامی شهرستان زرند که به عنوان نماینده ی شورای اسلامی شهرستان زرند در جمع اعضای هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند بود از حضور در ادامه فعالیت این هیات انصراف داد.

 

با عدم حضور ایشان در هیات اجرایی انتخابات، شورای اسلامی شهرستان زرند باید فردی دیگر از اعضای این شورا را به عنوان نماینده این شورا به هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند معرفی نماید.

 

بنا به اطلاعاتی که از سوی نزدیکان ایشان به ما رسیده است، دلیل انصراف برهانی نژاد از هیات اجرایی انتخابات شهرستان زرند، حضور ایشان در جمع اعضای ستاد تبلیغاتی دکتر حسین امیری خامکانی، نماینده کنونی مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان می باشد.

 

انتهای پیام/