دانشگاه آزاد اسلامی زرند میزبان طرح ضیافت اندیشه ها

حجت الاسلام انصاریان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان طی سخنانی گفت: با اجرای این طرح در دانشگاه های مختلف استان کرمان اساتید محترم ما ضمن معرفت شناسی با جنبه های مختلف علوم آشنا خواهند شد.

طرح ضیافت اندیشه ها به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی زرند در حال برگزاری است.

 

tarhe-ziafat


به گزارش خبرنگار صدای زرند، حجت الاسلام انصاریان مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمان طی سخنانی گفت: با اجرای این طرح در دانشگاه های مختلف استان کرمان اساتید محترم ما ضمن معرفت شناسی با جنبه های مختلف علوم آشنا خواهند شد.

 

انصاریان افزود: آنچه که غرب به عنوان علم در زمینه های مختلف در حال دیکته کردن به سایر کشورها و ملل مختلف دنیا می باشد و بسیاری از کشورهایی که زیر سلطه این قدرتها قرار گرفته اند خود به منجلابی دچار شده اند که راه برون رفت از این بحران را از یاد برده و هویت فرهنگی شان را از دست داده اند.

 

وی اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این طرح در دانشگاه های استان بتوانیم به بخشی از ابهامات و سوالاتی که در ذهن اساتید و اعضا محترم هیات علمی دانشگاه ها بوجود آمده پاسخ گفته و اعضاء محترم هیئت علمی ما هم بتوانند به سوالات دانشجویان پاسخ گفته و نقش هدایت گری و روشنگری خود را به خوبی ایفا نمایند.

 

در ادامه مدرسین این کارگاه به ارائه مطالب آموزشی و آگاه کننده خود پرداختند.

 

لازم به ذکر است در مراسم افتتاحیه علی صادق زاده معاون فرماندار زرند نیز حضور یافته و ضمن خیر مقدم به اساتید شرکت کننده در دانشگاه آزاد اسلامی زرند در سخنانی کوتاه در خصوص ظرفیت ها و پتانسیل قوی شهرستان زرند در خصوص صنعت و معدن توضیح داده و از اعضا هیئت علمی دانشگاه به منظور همفکری و مشارکت در بخش های مختلف جامعه شهری زرند درخواست کمک نمود.

 

این طرح تا پایان هفته جاری برگزار شده و شرکت کنندگان با حوزه های رصد وضعیت ماهواره ها در ایران، جریان شناسی فکری، اخلاق علمی و حرفه ای ، آشنا خواهند شد.

 

انتهای پیام/