امام جمعه موقت زرند: آل سعود همان آل یهود است

حجت الاسلام والمسلمین سلطانی، امام جمعه موقت زرند اظهار داشت: جنایات متعدد آل سعود در چند وقت اخیر و این آخرین جنایت ایشان که قتل شیخ نمر بود باعث شده است خون مردم ایران از آنان به جوش آمده و آرام ننشینند.

Soltani57564523142_df5به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین اکبر سلطانی، امام جمعه موقت زرند در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به دیدار ائمه ی جمعه سراسر کشور با حضرت امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) اظهار داشت: حضرت امام خامنه ای در این دیدار نماز جمعه را قرارگاه ایمان و بصیرت و اخلاق مردم دانستند و مهمترین وظیفه‌ی ائمه ی جمعه را تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی مردم برشمردند.

 

امام جمعه موقت زرند گفت: خوب است مانند گذشته این روحیه بین ما مردم وجود داشته باشد و زمانی که به مجالس نماز جماعت و نماز جمعه می رویم فرزندان خود را نیز با خود همراه سازیم تا آنان با حضور در این مجالس ضمن آشنا شدن با مفاهیم اسلامی، با ایجاد سوالاتی در این زمینه در ذهنشان و مطرح کردن آن سوالات راه خود را با ایمان بیشتر انتخاب کنند.

 

سلطانی با اشاره به وجود جنگ فرهنگی و اعتقادی از سوی دشمنان اسلام، اظهار داشت: نمونه های زیادی از این جنگ قابل ذکر است که در حال حاضر به راحتی می توان وجود این جنگ را با احداث و وجود شبکه های متعدد ماهواره ای که تنها با هدف تضعیف ایمان مردم و ایجاد تفرقه بین مسلمین جهان ایجاد شده اند، مشاهده کرد؛ و این موضوع نشان می دهد ما به عنوان بزرگتر این وظیفه را داریم که حضور فرزندانمان را در مساجد تشویق کنیم تا آنان از راه درست و صحیح با مفاهیم این دین مبین آشنا شوند.

 

وی گفت: متاسفانه آنقدری که دشمن به دین اسلام شناخت دارد ما شناخت نداریم که همین موضوع باعث می شود بتوانند با هدف و شناخت قبلی به اعتقادات و افکار مردم مسلمان حمله کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین اکبر سلطانی با اشاره به قتل شیخ نمر باقر النمر و محکوم کردن این جنایت آل سعود، اظهار داشت: آل سعود با این اقدام به دنبال این بود که افکار و اندیشه هایی چون شیخ نمر را در نطفه خفه کند تا مبادا افرادی چون شیخ حسن نصرالله به وجود آید و برایشان دردسر شود و از طرفی با این اقدام قصد انحراف افکار عمومی را از جنایاتی که آنان در حال حاضر نسبت به مردم مظلوم یمن دارند، داشت.

 

ایشان با بیان اینکه آل سعود همان آل یهود است، ادامه داد: آل سعود با همکاری صهیونیست جهانی و با برنامه هایی از پیش تعیین شده قصد تخریب چهره ایران در جهان را دارد.

 

وی گفت: جنایات متعدد آل سعود در چند وقت اخیر و این آخرین جنایت ایشان که قتل شیخ نمر بود باعث شده است خون مردم ایران از آنان به جوش آمده و آرام ننشینند و امروز نیز مردم زرند در محکوم کردن جنایات آل سعود در راهپیمایی که در این ارتباط برنامه ریزی شده است شرکت خواهند کرد و بر علیه این حکومت ننگین شعار خواهند داد.

 

امام جمعه موقت زرند در پایان با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری و حضور مناسب کاندیداها در این دوره، گفت: حضور پرشور کاندیداها در این دوره نشان دهنده ی بلوغ فکری مردم ایران است که امیداریم این حضور باعث افزایش حضور هرچه بیشتر مردم پای صندوق های رای نیز شود و از همین جا نیز تمامی مردم زرند را دعوت می کنم تا فارغ از هرگونه حاشیه ای در روز ۷ اسفند ماه پای صندوق های رای حاضر شوند تا فردی مناسب را به نمایندگی از خود به مجلس بفرستند.

 

 

بعد از پایان مراسم نماز جمعه برای اعلام محکومیت جنایات آل سعود در چند سال اخیر به ویژه به شهادت رساندن رهبر شیعیان عربستان، مسئولین و مردم ولایتمدار زرند در کنار فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان، خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثار گران با پیمودن ابتدای خیابان شهدای محراب تا چهارراه برق این شهر و سردادن شعارهای علیه آل سعود و اسراییل و آمریکا جنایات این حکومت ها را علیه مردم مسلمان جهان محکوم کردند.

 

 

انتهای پیام/