کمبود نیروی کاری در شهرستان زرند طی سال های آینده/ آلودگی کارخانجات گندله سازی و کنسانتره سنگ آهن شایعه است

مهندس راکی مدیر مجتمع گندله سازی زرند در حاشیه بازدید فرماندار زرند از این مجتمع، از آغاز طرح تولید آزمایشی کارخانه گندله خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی این مجموعه ها شهرستان زرند در سال های آینده با کمبود نیروی کاری مواجه خواهد شد و مشکل بیکاری جوانان زرندی به طور کامل برطرف خواهد شد.

ایشان به شایعه آلودگی کارخانجات گندله سازی و کنسانتره سنگ آهن اشاره کرد و گفت: اگر قرار بود کسی در خصوص آلودگی این کارخانجات تا کنون جان خود را از دست بدهد، می توان از مدیران خود کارخانه به عنوان اولین نفرات نام برد.

 

Gondle-zarand_01

 

به گزارش صدای زرند، مهندس راکی مدیر مجتمع گندله سازی زرند در حاشیه بازدید فرماندار زرند از این مجتمع، از آغاز طرح تولید آزمایشی کارخانه گندله خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی این مجموعه ها شهرستان زرند در سال های آینده با کمبود نیروی کاری مواجه خواهد شد و مشکل بیکاری جوانان زرندی به طور کامل برطرف خواهد شد.

 

وی با اعلام اینکه جذب نیرو در کارخانجات صنعتی شهرستان زرند و گندله سازی توسط وزارتخانه های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت به صورت کامل پایش و رصد می شود، تصریح کرد: هر چند این کارخانجات به صورت خصوصی اداره می شوند ولی همواره در رصد مسئولین ذیربط می باشد.

 

مدیر این پروژه تصریح کرد: بالای ده درصد نیروهای جذب شده از خانواده معظم شهدا و ایثارگران می باشند و با راه اندازی کامل این مجموعه ظرفیت تولید کنسانتره در کشور به ۲۰ میلیون تن افزایش خواهد یافت.

 

ایشان به شایعه آلودگی کارخانجات گندله سازی و کنسانتره سنگ آهن اشاره کرد و گفت: اگر قرار بود کسی در خصوص آلودگی این کارخانجات تا کنون جان خود را از دست بدهد، می توان از مدیران خود کارخانه به عنوان اولین نفرات نام برد.

 

مدیر مجتمع گندله سازی افزود: به جرأت می گوئیم این کارخانجات هیچ گونه عوارضی برای انسان ها نداشته و حتی این کارخانه را می توان به عنوان حافظ محیط زیست دانست.

 

مهندس راکی طرح آلوده بودن این کارخانجات را از سوی تعدادی افراد از روی غرض ورزی دانست و تصریح کرد: آماده ایم تا گزارش کاملی از روند اجرای فعالیت های این کارخانه و مراحل پیشرفت آن را از تریبون های مهم به شهروندان ارائه دهیم.

 

وی از آمادگی کارخانجات در خصوص برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: همه ما با شرکت در انتخابات باید آینده خود و کشورمان را رقم بزنیم و این امر را یک وظیفه برای خود می دانیم.

 

انتهای پیام/