تمامی داوطلبین نامزدی مجلس زرند و کوهبنان احراز صلاحیت شدند

صلاحیت تمامی داوطلبین حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان از سوی هیات اجرایی شهرستان تایید شده است اما داوطلبین باید منتظر نظر نهایی از سوی هیات نظارت باشند.

EntekhabatMajlesهیات اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرند، صلاحیت تمامی کاندیداهای حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان را تایید کرد.

                      

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، حمید ذکاء اسدی، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان از تایید صلاحیت ۲۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان خبر داد افزود: صلاحیت ۲۵ نفر نیز از سوی هیات های اجرایی رد شده است.

                      

ذکاء اسدی گفت: سه نفر از داوطلبان رد صلاحیت شده استان کرمان از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یک نفر از حوزه بم، ریگان، نرماشیر و فهرج، پنج نفر از رفسنجان و انار، دو نفر از سیرجان و بردسیر، چهار نفر از شهربابک، ۹ نفر از کرمان و راور و یک نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبارجنوب و قلعه گنج بوده اند.

                      

پیش از این نیز حبیب الله خنجری در گفتگو با خبرنگار صدای زرند گفته بود: صلاحیت تمامی داوطلبین حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان از سوی هیات اجرایی شهرستان تایید شده است اما داوطلبین باید منتظر نظر نهایی از سوی هیات نظارت باشند.

                      

                      
انتهای پیام/