آئین بزرگداشت آیت الله باقرالنمر در زرند برگزار شد

آئین بزرگداشت عالم ربانی شهید آیت الله باقرالنمر با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مردم در امامزاده عبدالله مطهر آباد زرند برگزار شد.

شامگاه یکشنبه آیین بزرگداشت شهادت آیت‌الله النمر در زرند برگزار شد.

 

SHIKH-NAMAR

 

به گزارش صدای زرند، در پی جنایت بزرگ رژیم آل سعود در به شهادت رساندن عالم ربانی مجاهد شهید آیت‌الله نمر باقر النمر و جمعی از شیعیان مظلوم عربستان شامگاه یکشنبه مراسم بزرگداشت این عالم ربانی در امامزاده عبدالله مطهر آباد زرند و با حضور فرماندار، نماینده مردم شهرستان زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

 

در این مراسم سید محمود تهامی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به مدیحه‌سرایی در وصف شهادت آیت الله نمر باقر النمر پرداخت.

 

حجت‌الاسلام عربزاده از روحانیون حوزه علمیه زرند در سخنانی با تسلیت شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر و جمعی از شیعیان مظلوم عربستان گفت: رژیم آل سعود بار دیگر بی‌کفایتی و جنایت‌گری خود را با اعدام عالم ربانی مجاهد شهید آیت‌الله نمر باقر النمر نشان داد.

 

وی تصریح کرد: امت اسلامی در مقابل این حرکت رژیم سعودی ساکت نمی‌نشیند و این عمل فجیع رژیم پلید آل ‌سعود با پاسخ محکم ملت‌های مسلمان در نقاط مختلف جهان روبه‌رو می‌شود.

 

به گزارش صدای زرند، شهید شیخ نمر یکی از برجسته ترین زندانیان سیاسی عربستان است که در ۲۳ مهر ۱۳۹۳ به اتهام انتقاد از حکومت عربستان به اعدام محکوم شد.

 

دادگاه تجدید نظر و دیوان عالی عربستان چندی پیش حکم اعدام شهید شیخ نمر باقر النمر را تایید کردند که این مساله مورد اعتراض علما، اندیشمندان و سازمان های اسلامی و بین المللی قرار گرفت.

 

انتهای پیام/