حکام سعودی جزو جنایت‌کارترین افراد هستند

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در پیامی شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعیان عربستان را تسلیت گفت.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در پیامی شهادت آیت الله شیخ نمر باقر النمر روحانی برجسته شیعیان عربستان را تسلیت گفت.

 

ebrahimi_emamjome_zarand

به گزارش خبرنگار صدای زرند، متن این پیام بدین شرح است :

 

« بسم الله الرحمن الرحیم

 

للَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُوا إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَاِ وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا،وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا

 

شهادت روحانی مبارز و مجاهد آیت الله نمر باقر النمر به دست حکام جنایتکار سعودی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، طلاب حوزه های علمیه و تمام مسلمانان و شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت می گویم.

 

سال هاست که دست پلید این جنایتکاران به کشتار مسلمانان آلوده شده است آنچنان که اندیشکده واشنگتن اعلام کرد حکام سعودی جنایتکارترین افراد در سال ۲۰۱۵ هستند.

 

حکام خون آشام آل سعود به اسم اسلام و با ادعای خادم الحرمین الشریفین به نیابت از شیطان بزرگ امریکای مستکبر و صهیونیست های کودک کش در چهار گوشه جهان اقدام به کشتار مسلمانان کرده اند ، از کشتار مردم بی دفاع و مظلوم یمن و تخریب حرث و نسل گرفته تا تجهیز و تربیت فکری – نظامی گروه های از خدا بی خبر و جنایتکارانی همچون داعش و النصره در عراق ، سوریه ، افغانستان و پاکستان و جنایتکارانی همچون بوکوحرام در آفریقای غارت زده و حمایت از حکام مستبد و ظالم در منطقه خصوصا بحرین ؛ روزی نمی گذرد که انسان های مظلوم به دست این طایفه از خدا بی خبر کشته و مجروح نگردند.

 

آدم کشی و نسل کشی انسان های بی گناه ، خلق و خوی سران وهابیت از خدا بی خبر است تا آنجا که به حاجیان ره کوی دوست نیز رحم نکرده و با لباس احرام و لب تشنه از کشته ها پشته ساختند و حتی به ابدان مطهر آنها نیز بی حرمتی کردند.

 

حکام سعودی بدانند سرنوشت آنها نیز همچون سرنوشت فرعونیان ، نمرودیان ، قارونیان و یزیدیان است . لعن و نفرین خدا بر این خاندان پلید و درود و رحمت و غفران خداوند بر تمامی شهیدان ، شهیدان یمن ، بحرین ، عراق ، سوریه و نیجریه و بر روح آیت الله شیخ نمر باقر النمر این مرد والا مقام و روحانی آزاده و سربلند.

 

انشاءالله به زودی انتقام این خون های به ناحق ریخته، به دست انسان های پاک و مجاهد محقق خواهد شد.

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

 

حجت الاسلام ابراهیمی – امام جمعه زرند

 

انتهای پیام/