تکذیب خودکشی شهروند زرندی بر روی ریل های قطار

انتشار عکس و خبری مبنی بر خودکشی یکی از شهروندان زرند بر روی ریل های راه آهن، در فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشت.

دادستان زرند خبر خودکشی شهروند زرندی بر روی ریل های راه آهن را تکذیب کرد.

 

ریل

به گزارش صدای زرند، انتشار عکس و خبری مبنی بر خودکشی یکی از شهروندان زرند بر روی ریل های راه آهن، در فضای مجازی، تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشت.

 

خبر خیلی کوتاه و مختصر، از خودکشی مردی با قرار گرفتن بر روی ریل راه آهن خبر می داد و به دنبال آن عکسی به نمایش گذاشته می شد که قطعات تکه شده بدن فرد فوت شده را به تصویر کشیده بود.

 

این خبر متاسفانه خیلی زود در فضای مجازی و خصوصا در بین شهروندان زرندی دست به دست شد و ساعتی نگذشت که اکثر مردم زرند از آن با خبر شدند.

 

خبری که دادستان زرند در گفت وگو با آینده ما آن را تکذیب کرد و گفت: علت مرگ، برخورد با قطار بوده و بحث خودکشی مطرح نیست.

 

سیدمهدی قویدل تصریح کرد: این شخص که دارای بیماری اعصاب و روان بوده ظاهرا همیشه در نیمه های شب از خانه خارج می شده و اطراف ریل راه آهن قدم می زده است.

 

وی فرد فوت شده را از اهالی منطقه بهشت وحدت دانست و با بیان اینکه این فرد بازنشسته راه آهن بوده و منزلش نیز حوالی ریل راه آهن قرار داشته افزود: این فرد در شب حادثه که طبق معمول بسیاری از شب ها برای قدم زدن بیرون رفته بود، با قطار برخورد می کند و قصد خودکشی نداشته است.

 

دادستان زرند در ادامه با اشاره به انتشار اخبار کذب در گروه های مجازی خاطر نشان ساخت: نشر اکاذیب جرم محسوب می شود و قطعا با افرادی که بخواهند در فضای مجازی نسبت به نشر اکاذیب اقدام نمایند و سبب تشویش اذهان عمومی شوند، برخورد خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه در حال شناسایی عامل انتشار این خبر می باشیم، گفت: افراد تا زمانی که از مساله ای مطمئن نشده اند نباید آن را در فضای مجازی منعکس و منتشر نمایند و اگر اخبار کذب توسط افراد نشر شود از طریق پلیس فتا به سرعت پیگیری می شود و برخورد لازم با آن ها صورت می گیرد.

 

انتهای پیام/