استقرار ۱۲۱ شعبه اخذ رأی در شهرستان زرند

نشست هیئت اجرائی شهرستان زرند به منظور تعیین محل های اخذ رأی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، اعضاء هیئت اجرائی و هیئت بازرسی در محل فرمانداری زرند تشکیل شد.

خنجری با اعلام اینکه در شهرستان زرند بیش از ۱۲۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است، افزود: در حوزه اصلی بخش مرکزی ۷۱ صندق اخذ رأی به صورت ثابت و ۲۸ صندوق به صورت سیار و در حوزه فرعی بخش یزدان آباد ۱۴ صندوق ثابت و ۸ صندوق به صورت سیار به کار اخذ رأی از همشهریان خواهند پرداخت.

khanjeri-Farmandar-zarand

 

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” در ابتدای نشست هیئت اجرائی انتخابات شهرستان زرند، گفت: بعد از انتخاب اعضای اصلی و علی البدل و تشکیل هیأت اجرایی حوزه های اصلی و فرعی موظف هستیم نسبت به تعیین تعداد و استقرار شعب ثبت نام و اخذ رأی اقدام نموده و مراتب را به وزارت کشور ارسال نمائیم.

 

فرماندار زرند با اعلام اینکه در شهرستان زرند بیش از ۱۲۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته شده است، افزود: در حوزه اصلی بخش مرکزی ۷۱ صندق اخذ رأی به صورت ثابت و ۲۸ صندوق به صورت سیار و در حوزه فرعی بخش یزدان آباد ۱۴ صندوق ثابت و ۸ صندوق به صورت سیار به کار اخذ رأی از همشهریان خواهند پرداخت.

 

وی با اعلام اینکه استفاده از مراکز آموزشی و مساجد برای تعیین محل اخذ رأی در اولویت می باشند، گفت: تعیین محل اخذ رأی طبق قانون از اختیارات هیأت اجرایی است و در تعیین مکان و تعداد شعب اخذ رأی پیش‌بینی لازم برای تسهیل در اخذ آرای مردم در نظر گرفته می‌شود.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان زرند خواستار در نظر گرفتن همه مکان ها در خصوص اخذ رأی شد و تصریح کرد: باید تدابیر لازم چهت اخذ آرا در بیمارستان‌ها، ‌ندامتگاه مرکزی و سایر دستگاه‌ها، که در ساعات برگزاری انتخابات فعال و امکان حضور در شعب ثابت را ندارند، مدنظر گرفته شود.

 

گفتنی است، در این جلسه هیأت اجرایی شهرستان زرند با بررسی گزارش هیأت اجرایی بخش‌ها، ‌پیشنهاد اعضای هیأت اجرایی و سایر ملاحظات در خصوص وضعیت شعب اخذ رأی در آخرین انتخابات برگزار شده شعبه اخذ رأی را مشخص و به تأیید و تصویب رساندند.

 

انتهای پیام/