مردم زرند اگر اصولگرا باشند به دنبال اصلاح هستند و اگر اصلاح طلبند پایبند به اصول انقلاب هستند/ حماسه ۹ دی نتیجه بصیرت و شناخت حق

مردم ولایتمدار شهرستان زرند به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی و تجدید میثاق با ولایت و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی اجتماع عظیم و پرشوری برپا نمودند.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند گفت: مردم زرند اگر اصولگرا باشند به دنبال اصلاح هستند و اگر اصلاح طلبند پایبند به اصول انقلاب هستند.

 

9-Dey-Zarand-94_ (24)

به گزارش صدای زرند، مردم ولایتمدار شهرستان زرند به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۹ دی و تجدید میثاق با ولایت و آرمان های بزرگ انقلاب اسلامی اجتماع عظیم و پرشوری برپا نمودند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و مردم شهرستان در این اجتماع عظیم ، ۹ دی را روز تجدید عهد مردم با ولایت دانست و اظهار داشت: که فتنه سال ۸۸ همانند فتنه هاییست که در تاریخ اسلام و در زمان امیرالمومنین به وجود آمده است و جنگ جمل نمونه بارز آن است که در یک سمت حضرت علی (ع) و سمت دیگر عایشه همسر پیامبر و تعدادی از صحابه آن حضرت چون طلحه و زبیر بودند.

 

وی افزود: لذا در فتنه سال ۸۸ نیز در یک طرف افرادی بودند که در ارکان نظام اسلامی مسئولیت داشتند و در طرف دیگر مقام معظم رهبری و عده ای از خواص اهل بصیرت بودند.

 

ایشان راه شناخت اصحاب حق و باطل را رجوع به کلام امیرالمومنین دانست، و گفت: آنجا که به حارث ابن حوط فرمود: برای شناخت اصحاب حق باید اصل حقیقت را شناخت و شخصیت و قداست افراد معیاری برای حق و باطل بودن آنها نیست و امروز ملت بزرگ ایران اسلامی حق را به خوبی می شناسد لذا به دفاع از ولی فقیه و آرمان های مقدس نظام اسلامی و اندیشه های نورانی حضرت امام (ره) حماسه ۹ دی را رقم می زند.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی به برنامه ریزی ۲۰ ساله دشمنان نظام اسلامی برای نابودی انقلاب اشاره نمود و افزود: کسانی که از امام سیلی خورده و از کشور رانده شده بودند دنبال ضربه زدن از داخل به انقلاب بودند و شعار تقلب در انتخابات را به زبان آوردند و ۸ ماه کشور را ناامن و پیروزی ۸۵ درصدی حضور مردم در انتخابات را تلخ و به اقتدار و وحدت نظام خدشه وارد و خسارت های جبران ناپذیری به نظام تحمیل کردند و تا جایی پیش رفتند که مهمترین اصل قانون اساسی یعنی ولایت فقیه را مورد حجمه قرار دادند و با بهانه تقلب شعارهایی علیه نظام سردادند و حتی در روز عاشورا پرچم عزای سرور و سالار شهیدان را به آتش کشیدند لذا مردم با بصیرتی مثال زدنی به صحنه آمدند و طومار این فتنه را بر هم پیچیدند.

 

وی به نامه یکی از سران فتنه به استکبار جهانی اشاره نمود که در آن خواستار افزایش تحریم ها شده بود و تحریم هایی که بر ملت تحمیل شد محصول سران فتنه از خدا بی خبر بود که با بی بصیرتی خود دشمنان را به نابودی انقلاب اسلامی امیدوار و زحمات امام راحل و هشت سال حماسه و خون و ایستادگی را پایمال کردند.

 

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهرستان وظیفه امروز ملت را وحدت و همدلی دانست و گفت: که مردم زرند اگر اصولگرا باشند به دنبال اصلاح هستند و اگر اصلاح طلبند پایبند به اصول انقلاب هستند که پیروی از ولی فقیه مهمترین اصل قانون اساسی است  و ولایتمداری و برائت از فتنه خط قرمز این مردم و این ملت با بصیرت است.

 

ابراهیمی در پایان بیانات خود به انتخابات اسفند ماه اشاره نمود و تصریح کرد: که ملت بزرگ ایران اسلامی باری دیگر با حضور خود و با وحدت و همدلی در این صحنه حاضر می شوند و پیروزی دیگری برای نظام اسلامی رقم می زنند و مشت محکمی به دهان سران استکبار جهانی خواهند زد.

 

انتهای پیام/