امام جمعه کوهبنان: با وجود همه ی فتنه ها انقلاب اسلامی همچنان با قدرت راه خود را ادامه می دهد

امام جمعه کوهبنان: نهم دی ماه بعنوان یکی از روز های مهم و سرنوشت سازی است که بار دیگر مردم ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات رساندند و با حضور گسترده خود در صحنه زمینه ی ذلت و عقب نشینی دشمنان و بدخواهان نظام را رقم زدند.

9Daymahبه گزارش خبرنگار صدای زرند از کوهبنان، همزمان با روز نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، مراسم با شکوهی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی به اتفاق  جمعی از مسئولین  و مردم ولایتمدار و بسیجی کوهبنان در حسینیه قمر بنی هاشم این شهر برگزار گردید.

 

در مراسم امروز مردم بام فرهنگی استان کرمان بار دیگر ضمن اعلام وفاداری و حمایت از مقام معظم رهبری با آرمان های بلند حضرت (ره) و شهیدان همیشه سرافراز تجدید عهد و پیمان نمودند.

 

در این مراسم حجت االاسلام والمسلمین عباس جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: نهم دی ماه بعنوان یکی از روز های مهم و سرنوشت سازی است که بار دیگر مردم ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات رساندند و با حضور گسترده خود در صحنه زمینه ی ذلت و عقب نشینی دشمنان و بدخواهان نظام را رقم زدند.

 

وی ادامه داد: شناخت حقیقت ولایت و امامت، فکر و اندیشه با قدرت تجزیه و تحلیل مسائل، دوراندیشی در امور و تبعیت از عالمان با عمل از جمله راه های کسب بصیرت است که مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه ۸۸ با هوشیاری و حضور به موقع بار دیگر بر توطئه های دشمنان خط بطلان کشیدند.

 

امام جمعه کوهبنان تصریح نمود: در طی دوران ۳۶ ساله انقلاب اسلامی افراد زیادی با کمک دشمنان خارجی درصدد فتنه علیه انقلاب اسلامی بودند که ترور اندیشمندان انقلابی، جریان حزب خلق مسلمان، جریان بنی صدر و منافقین، جریان سید مهدی هاشمی و آیت الله منتظری، جریان کوی دانشگاه تهران، جریان ۱۸ تیر ۷۸ و حماسه ۲۳ تیر، فتنه ۸۸ از جمله آنها هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: در جریان انتخابات سال ۸۸ نیز شاهد فتنه ای بزرگ بودیم که چندین ماه به طول انجامید تا اینکه مردم به حمایت از مقام معظم رهبری و حضور میلیونی در روز نهم دی ماه سال ۸۸ طومار این فتنه را برای همیشه در هم پیچیدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین جعفری تأکید کرد: با همه ی توطئه ها و فتنه های صورت گرفته در طی سالیان گذشته انقلاب اسلامی همچنان با قدرت و صلابت به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای راه خود را ادامه می دهد و در حال صدور به جهان است به گونه ای که یاران فراوان و سربازان شجاعی در جای جای دنیا را به خود جذب نموده است.

 

وی تصریح نمود: اخلاص بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خون پاک شهیدان، وفاداری امت همراه با صبر و شکیبایی، رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری و عنایت خاصه امام زمان (عج) باعث شده که انقلاب اسلامی همچنان به عنوان ام القری جهان اسلام و امید مستضعفان و محرومین پایدار باشد.

 

امام جمعه همچنین کوهبنان گفت: دلبستگی به دنیا، گرفتار شدن به شهوات و لذت ها و… از جمله عوامل موانع کسب معرفت هستند به گونه ای که امیر مومنان علی (ع) فرمود کسی که به دنبال دنیا باشد هلاک می شود و کسی که خود را گرفتار دنیا ننماید با نیکویی همراه می شود.

 

وی در پایان ابراز داشت: امام بزرگوار با توکل به خدای بزرگ انقلاب اسلامی را شروع کرد و مردم نیز در این راه با شکیبایی حضرت امام (ره) را همراهی نمودند و مقام معظم رهبری را نیز همراهی می نمایند، لذا دشمنان و بدخواهان هرگز به خواسته های پوچ خود نخواهند رسید.

 

 

انتهای پیام/  نامجو کوهبنانی