اولین نشست هیئت های اجرائی و نظارت شهرستان زرند برگزار شد

طی نشستی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند و اعضاء اصلی هیئت های اجرائی و نظارت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان زرند اولین نشست این هیئت برگزار شد.

طی نشستی با حضور حبیب الله خنجری فرماندار زرند، سیدمهدی قویدل دادستان زرند و اعضاء اصلی هیئت های اجرائی و نظارت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان زرند اولین نشست این هیئت برگزار شد.

 

نشت-هییت-نظارت

 

به گزارش صدای زرند به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات زرند، حبیب الله خنجری ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) هدف از برگزاری این نشست را ارائه یک برنامه زمانبندی جهت برگزاری نشست ها، ارائه نظرات و پیشنهادات دانست.

 

فرماندار زرند گفت: با پایان یافتن کار ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری کار هیأت های اجرائی و نظارت آغاز شده است.

 

خنجری افزود: همه مسئولین شهرستان در انتخابات دو هدف را دنبال می کنند که در مرحله اول حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و رضایت شهروندان از برگزاری این رویداد مهم می باشد.

 

وی ثبت نام بیست و دو کاندیدا در صحنه انتخابات شهرستان زرند را امیدوار کننده خواند و گفت: حضور این تعداد در کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی نوید بخش حضور بی شمار شهروندان در هفتم اسفند ماه در پای صندوق های رأی خواهد بود.

 

ایشان با اعلام اینکه هیأت های اجرائی و نظارت بر انتخابات در سال جاری یک گروه می باشند، گفت: از ۵ الی ۱۴ دی ماه زمان بررسی صلاحیت های داوطلبان مجلس شورای اسلامی می باشد که امیدواریم بتوانیم افراد اصلح را به شهروندان معرفی نمائیم.

 

خنجری سپس به افراد حاضر در انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: باید افرادی در پای صندوق های رأی حاضر شوند تا بتوانند به خوبی از آرای مردم صیانت کنند و افراد حاضر در پای صندوق های رأی نیز می توانند حضور گسترده مردم را تضمین کند.

 

انتهای پیام/