آیا علی مطهری و موسی محمدی تهران را به زرند ترجیح دادند!!؟؟

علی مطهری و موسی محمدی داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات شدند!

MMAM_sdfsdfپیش از این، در خبرها آورده شده بود که علی مطهری با حضور در وزارت کشور به عنوان داوطلب نامزدی در انتخابات دهمین دوره مجلس شوراری اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان ثبت نام خواهد کرد که آخرین اخبار در سیستم ثبت نام  داوطلبین، چیز دیگری را نشان می دهد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، پیش از این و بر اساس احتمالات موجود در جو موجود سیاسی و انتخاباتی شهرستان های زرند و کوهبنان پیش بینی می شد که حجت الاسلام علی مطهری از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام خواهد کرد اما بر اساس آخرین اعلام ستاد انتخابات شهرستان زرند ایشان در جمع داوطلبین نهایی حوزه انتخاباتی زرند و کوهبنان حضور نداشته و از حوزه انتخاباتی تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات برای حضور در این عرصه اقدام نموده است.

 

همچنین موسی محمدی نیز چندی پیش با حضور در وزارت کشور نام خود را به عنوان داوطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخاباتی تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات ثبت نموده بود.

 

هنوز دلیل قطعی این رفتار از سوی این افراد، به ویژه حجت الاسلام علی مطهری، مشخص نمی باشد. اما بر اساس قانون داوطلبان انتخابات مجلس شورای‌ اسلامی که در موعد مقرر قانونی در یکی از حوزه‌های انتخابیه ثبت‌نام نموده‌اند و‌ صلاحیت
آنها تأیید شده است، فقط برای یک بار در مرحله اول انتخابات هر دوره، اجازه‌ داده می‌شود تا پانزده روز قبل از روز اخذ رأی، حوزه انتخابیه خود را از طریق وزارت کشور‌ یا حوزه‌ای که در آن ثبت‌نام نموده‌اند تغییر دهند.

 

بر اساس همین قانون این احتمال وجود دارد که این دواطلبین پیش از شروع تبلیغات انتخاباتی و رای گیری، حوزه انتخاباتی خود را تغییر داده و وارد لیست نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان شوند.

 

انتهای پیام/