ستاد انتخابات شهرستان زرند شلوغ تر از هر روز بود

بر اساس اعلام ستاد انتخاباتی شهرستان زرند تاکنون ۱۱ نفر به عنوان دواطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان ثبت نام کرده اند که ۵ نفر از این داوطلبین امروز به ستاد انتخاباتی شهرستان زرند رفتند و نام خود را در بین متقاضیان این دوره ثبت نمودند.

در ششمین روز ثبت نام داوطلبین دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستاد انتخاباتی شهرستان زرند شلوغ ترین روز خود را تا این لحظه تجربه کرد.

 

Candidates

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای زرند، بر اساس اعلام ستاد انتخاباتی شهرستان زرند تاکنون ۱۱ نفر به عنوان دواطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان ثبت نام کرده اند که ۵ نفر از این داوطلبین امروز به ستاد انتخاباتی شهرستان زرند رفتند و نام خود را در بین متقاضیان این دوره ثبت نمودند.

 

‘دکتر محمد مهدی عرب نژاد’ دکترای جامعه شناسی اقتصاد و توسعه، روز گذشته برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه زرند و کوهبنان اعلام حضور کرده بود.

 

همچنین ‘حجت الاسلام عباس دهقانی’ دارای تحصیلات حوزوی و فوق لیسانس حقوق نیز امروز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند پا به عرصه رقابت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

‘محمود زارعی’، رییس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند، جانباز و دارای مدرک لیسانس زمین شناسی  نیز با حضور در فرمانداری شهرستان زرند برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمود.

 

‘محمود عرب نژاد’، معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، جانباز و دارای مدرک لیسانس راهنمایی و مشاوره نیز پا در عرصه رقابت انتخاباتی مجلس شورایی اسلامی از حوزه زرند و کوهبنان گذاشت.

 

‘دکتر محمد حسن حسن زاده سبلوئی’ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و دارای تحصیلات حوزوی و فوق لیسانس روانشناسی بالینی و دکترای مشاوره از دیگر داوطلبین ثبت نام شده در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند بود.

 

‘مهدی جمالی زاده بهاء آبادی’، فوق لیسانس علوم سیاسی و کارمند هلال احمر شهرستان کوهبنان نیز با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان زرند خود را به عنوان داوطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به این ستاد معرفی کردند.

 

لازم به ذکر است که هنوز احتمال اعلام حضور برخی دیگر از افراد نظیر حسن رحمانی، جواد زمانی، علی مطهری و علی پوررنجبر به عنوان داوطلب کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان زیاد بوده که بنابراین پیش بینی می شود ستاد انتخاباتی زرند فردا نیز روز شلوغی را داشته باشد.

 

لازم به ذکر است که فردا جمعه ۴ دی ماه، آخرین روز ثبت نام داوطلبان حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می باشد و آخرین ساعت ثبت نام کاندیداها نیز ساعت ۲۴ فردا اعلام شده است.

 

 

انتهای پیام/